اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهریز:

حمله به غزه نشانه شکست استکبار در سوریه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهریز گفت: حمله صهیونیست‌ها به غزه نشانه شکست استکبار در سوریه است.

حمله به غزه نشانه شکست استکبار در سوریه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام علی برهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهریز ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار داشت: این حمله زنگ خطری برای همه مسلمانان است تا اتحادشان را حفظ کنند چرا که اسرائیل به کشتارها و جنایات خود ادامه می‌دهد.

وی بیان داشت: استکبار جهانی با حمایت از تروریست‌ها در سوریه، به دنبال شکست محور مقاومت در مقابل صهیونیست‌های اشغالگر قدس بود.

برهان اضافه کرد: امروز به برکت مقاومت مردم سوریه، تروریست‌ها در حال نابودی قرار دارند و استکبار جهانی در این توطئه نیز شکست سنگینی را متحمل شده است و این باور را هرگز قبول‌دار نیست. صهیونیست‌ها با حمله به غزه می‌خواهند به جهان بگویند که ما در سوریه شکست نخوردیم اما حقیقت از چشم هیچکس پوشیده نیست.

برهان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی که در سوریه نتوانستند موفق شوند به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه حمله کردند تا بتوانند شکست خود در سوریه را جبران کنند.

خطیب نماز جمعه مهریز یادآور شد: البته امروز وضعیت مردم غزه نسبت به گذشته تفاوت زیادی کرده و مردم این منطقه نیز به سلاح مجهز شده‌اند و در برابر حمله اسرائیل مقاومت خواهند کرد.

وی روحیه مقاومت را عامل اصلی پیروزی مردم سوریه و غزه در برابر رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: تا زمانی که روحیه مقاومت و بسیجی در ملت سوریه و غزه وجود دارد، استکبار جهانی نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان مهریز با بیان اینکه کسانی که از ارتباط با آمریکا حرف می‌زنند، جاهل سیاسی هستند، افزود: کسی که با این سوابق روشن آمریکایی‌ها، از رابطه با آنها صحبت کند یا از فهم سیاسی برخوردار نیست و یا برای رسیدن به منافعی با دشمنان انقلاب هماهنگ شده است.

وی ملت ایران را مصداق « أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ» خواند و گفت: ملت بزرگ ایران باید همواره مصداق این آیه باشد و در برابر کفار سرسختانه ایستادگی کند.

انتهای پیام/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول