اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

حمله به غزه نتیجه درماندگی در سوریه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: حمله رژیم صهیونیستی به غزه تنها به دلیل ناتوانی سرنگونی رژیم در سوریه است و هیچ دلیل دیگری ندارد.

حمله به غزه نتیجه درماندگی در سوریه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، آیت‌الله سید محمد امام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: حمله رژیم صهیونیستی به غزه هیچ دلیلی جز درماندگی در مسئله سوریه ندارد و به این دلیل باید امیدوار بود که این رژیم جعلی به سرعت به مرگ نزدیک ‌شود.

وی افزود: غزه در شرایط کنونی یکصدا مقاومت در مقابل این رژیم جعلی بوده و رژیم صهیونیستی از حمله به غزه پشیمان شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال حذف مقاومت در منطقه است، حال این مقاومت در لبنان باشد و یا در غزه و سوریه فرقی نمی‌کند، هر چه است باید نابود شود.

امام خاطرنشان کرد: استکبار جهانی نیز سکوت کرده و حتی در برخی مواضع اعلام کرده که رژیم صهیونیستی از خود دفاع می‌کند که این اظهارات تنها در راستای انحراف افکار عمومی از واقعیت موجود است.

امام جمعه شوش تاکید کرد: استکبار بداند که در منطقه اسلام فعالیت خود را آغاز کرده و دیر نیست زمانی که جایی در منطقه نداشته باشد.

امام جمعه شهرستان دزفول همچنین با اشاره به فرا رسیدن محرم و صفر اظهار داشت: باید در ایام محرم تلاش کنیم تا مجالس اهل‌ بیت را برگزار کنیم و معارف آنها به مردم و جامعه انتقال داده شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا در ایام محرم و صفر در راستای ارتقای سطح بصیرت جامعه، امام‌شناسی و عاشورا‌شناسی گامی برداشته شود.

انتهای پیام/72006/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول