اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قطعنامه راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم اصفهان

تنها راه حل بحران در فلسطین اجرای رهنمود رهبر انقلاب است

خبرگزاری فارس: در قطعنامه پایانی راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم اصفهان تاکید شده است: تنها راه حل بحران در فلسطین، اجرای رهنمود رهبر انقلاب بر انجام انتخابات سراسری در فلسطین با حضور اهالی آن سرزمین در هر کجای دنیا که باشند، است.

تنها راه حل بحران در فلسطین اجرای رهنمود رهبر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مردم اصفهان امروز پس از اقامه نماز جمعه با شعار «مرگ بر اسرائیل» در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی قطعنامه‌ای پنج ماده‌ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان قرائت و در آن سکوت جامعه جهانی و دنیای غرب نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه محکوم شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: بار دیگر رژیم جنایتکار و متجاوز اسرائیل از زمین، هوا و دریا؛ غزه را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده و در ماه خون و قیام با انجام جنایت‌های وقیحانه ثابت کرد که وجود صهیونیست‌ها در منطقه همچنان وجودی شیطانی و غده‌ای چرکین برای تمام جهان اسلام است.

این قطعنامه می‌افزاید: جنایت‌های بی‌شرمانه این رژیم و حمایت وقاحت‌آمیز آمریکا و سکوت بعضی کشور‌های عربی و اسلامی صفحات سیاه دیگری را در تاریخ بشر رسم می‌کند.

در ادامه این قطعنامه آمده است: ما اجتماع کنندگان، ضمن حمایت همه جانبه از ملت‌های مقاوم و شریف لبنان، فلسطین و غزه انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه اسرائیل غاصب و حامیان او اعلام می‌داریم.

در بخش دیگری از این قطعنامه تصریح شده است: ملت مسلمان ایران گسترش عملیات‌های تروریستی و تهاجم به غزه را یک توطئه هماهنگ از سوی آمریکا و اسرائیل برای مقابله با خواست مردم منطقه در استقرار دموکراسی واقعی و استقرار حکومت‌های مردمی مسلمان می‌داند و به تمامی مظاهر استکبار هشدار می‌دهد که عکس‌العمل ملت‌های مسلمان در مقابل این جنایات، شدید و قوی است.

این قطعنامه تاکید می‌کند: امروز روز ملت‌ها است، ما مردم مسلمان استان اصفهان از مسلمانان دولت‌های اسلامی و در آغاز ماه محرم انتظار داریم با الگوگیری از امام حسین (ع) با عزم جدی در دفاع از مردم مظلوم قیام کرده و پاسخ قاطع به خیانت‌های اسرائیل غاصب داده تا دیگر فکر تجاوز و تعدی به این مردم مظلوم را به ذهن معیوب خود راه ندهد.

بخش دیگری از این قطعنامه می‌افزاید: ما مردم مسلمان استان اصفهان دور جدید حملات این رژیم به نوار غزه را محکوم و از دولت‌مردان جمهوری اسلامی درخواست داریم همچون گذشته به حمایت همه جانبه از مردم غزه اقدام و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را در مجامع جهانی محکوم و خواستاریم برخورد جدی با این رژیم غاصب و سران آن صورت گرفته و به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه و مجازات شوند.

در ادامه این قطعنامه آمده است: ملت مسلمان ایران در دفاع و پشتیبانی مادی و معنوی، سیاسی و انقلابی، فردی و اجتماعی از برادران و خواهران در غزه، مصمم است و به آن افتخار می‌کند و هیچ‌گاه این وظیفه الهی را کنار نخواهند گذاشت.

در پایان قطعنامه حمایت مردم اصفهان از مردم مظلوم غزه تصریح شده است: بار دیگر ملت ایران تأکید می‌کند که تنها راه حل بحران در فلسطین، اجرای رهنمود رهبر انقلاب بر انجام انتخابات سراسری در فلسطین با حضور اهالی آن سرزمین در هر کجای دنیا که باشند، است.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول