اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

تومورهای مغزی از شایع‌ترین بیماری‌ها در کشور

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مشکل ستون فقرات و تومورهای مغزی شایع‌ترین بیماری‌هایی است که عموم مردم کشور با آن مواجه می‌شوند.

تومورهای مغزی از شایع‌ترین بیماری‌ها در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ صابر در حاشیه آخرین روز از برگزاری کنگره میان دوره‌ای جراحان مغز و اعصاب کشور که در تالار بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کیفیت و کمیت مقالات و مشارکت کشور علی‌رغم مشکلات زیادی که وجود داشت، عالی بود.

صابر تصریح کرد: حضور استان‌های مختلف از سراسر کشور در این کنگره و ارائه پنل‌هایی از دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور باعث ارتقای سطح کنگره میان دوره‌ای جراحان مغز و اعصاب کشور در کرمانشاه شده بود.

وی با اشاره به مقالاتی که درباره جراحی‌های مغزی در این کنگره ارائه شد، گفت: تومورها، عروق مغزی و تروما از جمله مقالاتی بودند که در کنگره میان دوره‌ای جراحان مغز و اعصاب، به بهترین نحو ارائه شدند که از سطح قابل قبولی برخودار بودند.

این عضو مرکز تحقیقات ضایعات مغزی، گفت: موفقیت‌های ارزشمندی که در زمینه ستون فقرات و آسیب‌های نخاعی از جمله کارهای عالی انجام شده در سطح کشور بود که در این کنگره ارائه شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری کنگره میان دوره‌ای جراحان مغز و اعصاب کشور در کرمانشاه، تصریح کرد: هر چند در هیچ کاری نمی‌توان به نتیجه صد درصدی رسید، اما می‌توان گفت در این کنگره توانستیم اهداف خود را به نحو قابل قبولی محقق کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: مشکل ستون فقرات و تومورهای مغزی شایع‌ترین بیماری‌هایی است که عموم مردم کشور با آن مواجه می‌شوند که آخرین دستاوردها و مقالات  ارائه شده در این کنگره کمک به رفع موثر این مشکلات است.

صابر در پایان تصریح کرد: در کنگره میان دوره‌ای جراحان مغز و اعصاب کشور، میهمان‌نوازی مسئولان و مردم کرمانشاه مثال‌زدنی بود و این نشان از اهمیت و حمایت استان کرمانشاه در برگزاری چنین کنگره‌های علمی است. 

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول