اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

بهبود وضعیت بهداشت و درمان خواسته مردم بردخون از نماینده مجلس

خبرگزاری فارس: جمعی از مردم بردخون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به بیان مطالبات و مهم‌ترین خواسته‌های خود از نماینده حوزه جنوبی استان بوشهر پرداختند و خواستار بهبود وضعیت بهداشت و درمان در این شهر شدند.

بهبود وضعیت بهداشت و درمان خواسته مردم بردخون از نماینده مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی حسینی از دانشجویان این شهر خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در منطقه برای رفع کمبودها و رفع محرومیت‌ها شد و گفت: از نماینده خود در مجلس انتظار دارم به دور از هرگونه دیدگاه سیاسی از نخبه‌ها و روشنفکران جامعه به منظور هم اندیشی و تلاش برای پیشبرد اهداف خود بهره‌مند شود و در راه خدمتگزاری به مردم به سلیقه‌های محدود و خاص پیرامون خود بسنده نکند.

محمد اسیری از کشاورزان بردخونی نیز به خبرنگار ما گفت: بیمه کشاورزان و تلاش برای ارائه راهکار به منظور مبارزه با آفت پشه مینوز و همچنین تعامل و همکاری با وزارت جهاد کشاورزی با هدف اعطای تسهیلات و کمک به کشاورزی منطقه مهم‌ترین خواسته ما است.

حسین احمدی از فعالان سیاسی اجتماعی بردخون نیز با تقدیر از حضور دکتر احمدی در منطقه و نشست‌ها و دیدارهای مکرر با مردم، خاطرنشان کرد: دیدار با مردم و حضور در جمع آنها از مهم‌ترین انتظاراتی است که مردم از نماینده خود دارند، اما شایسته نیست در زمانی که بحث‌های مهم و طرح و لایحه‌های سرنوشت ساز در مجلس به رأی گذاشته می‌شود نماینده در سفرهای منطقه‌ای خود حضور داشته باشد و از نماینده خود خواهان مشارکت بیش از پیش در مسائل مطرح شده در مجلس به نمایندگی از مردم هستیم تا سایر نمایندگان و مسئولان دولتی از وی و حوزه انتخابیه او حساب ببرند. 

انتقاد مردم از گرانی‌ها اخیر در بردخون

زهرا احمدی دانش آموز بردخونی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: نماینده مردم در این برهه از زمان باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا مانع از تحقق خواسته مسئولان استان فارس مبنی بر الحاق این استان از طریق بوشهر به خلیج فارس شود و در این راه سایر مسئولان استان را نیز با خود همراه کند در حالی که سکینه حسنی دوست وی می‌گوید: مردم بردخون از مسئولان بوشهری خیری ندیده و اگر مسئولان استان فارس مدیریت عسلویه را به دست گیرند بیش از پیش به مناطق محروم پیرامون عسلویه خواهند رسید و منطقه را از محرومیت نجات خواهند داد.

جمع زیادی از مردم نیز از تورم و گرانی‌های اخیر انتقاد کرده و خواستار تلاش نماینده خود برای بهبود وضعیت موجود شدند.

بهبود وضعیت بهداشت و درمان و توجه به امکانات ورزشی خواسته مردم بردخون

مهدی خیاط در این باره به خبرنگار ما گفت: خوراک، پوشاک و مسکن از ابتدایی‌ترین نیازهای زندگی است که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و گرانی‌های موجود تأمین آن نیز برای جوانان مشکل است و هر چند از دست نماینده کاری در این خصوص ساخته نیست، اما امیدوارم وی و دیگر همکارانشان تلاش خود را برای جلوگیری از وخیم‌تر شدن وضعیت بازار به کار گیرند.

ثبات شغلی جوانان، تسهیل در امر ازدواج، بالا بردن ضریب امنیت روحی جامعه، اسکله و موج شکن صیادی بردخون، عدالت و تسریع در پیگیری پرونده‌های قضایی بردخون از خواسته‌های اسماعیلی یکی از فرهنگیان بردخونی بود که با خبرنگار فارس مطرح کرد.

حسین محمدی از کارمندان بردخونی نیز بهبود وضعیت بهداشت و درمان منطقه و تلاش برای استقرار نمایندگی کمیته امداد در بردخون را از مطالبات خود ذکر کرد و گفت: خدمت به خلق خدا عبادت است و اگر این خدمت در راستای شادی دل مستمندان و فقرا باشد ارزشی به مراتب بیشتر خواهد داشت.

موضوع ورزش نیز از مهم‌ترین خواسته‌هایی است که جوانان هر منطقه خواستار توجه جدی به آن هستند و علی ابراهیمی نیز به نمایندگی جمعی از جوانان بردخونی با اشاره به ظرفیت‌های بالای ورزشکاران این شهر در رشته‌های مختلف به ویژه ورزش خواهران ابراز امیدواری کرد حجت‌الاسلام موسی احمدی همچنان به تلاش خود در راستای حمایت از ورزش و ورزشکاران منطقه بیش از پیش ادامه دهند.

انتهای پیام/66003/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول