اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

فرهنگ بسیجی می‌تواند اسرائیل را نابود کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: برای مقابله با تفکر صهیونیست‌ها بهترین راه‌حل، گسترش فرهنگ بسیجی است.

فرهنگ بسیجی می‌تواند اسرائیل را نابود کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به برکت انقلاب و حرکت امام خمینی(ره) ملت ما احیاء شد و مردم کشور ما که در زمان حکومت طاغوت هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشتند، به عزت رسیدند و حاکم بر سرنوشت خود شدند.

عظیمی با بیان اینکه هر روز توطئه‌های دشمنان علیه ما وجود داشته، این توطئه‌ها را به طرق مختلف و اشکال گوناگون اعلام کرد.

این فرمانده ارشد نظامی شهدا را مظهر ایستادگی و الگوی خودگذشتگی و ایثار دانست و تصریح کرد: فرهنگ بسیجی نشات گرفته از فرهنگ بزرگان دین است و ما باید این فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: امروز ملت فلسطین به دلیل اینکه حق خودشان را می‌خواهند و این موضوع با منافع نامشروع صهیونیست‌ها سازگار نیست، مورد حمله ددمنشانه صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آزادی ملت مظلوم فلسطین با برخورد ضد بشری اسرائیل مواجه شده است، اعلام کرد: برای مقابله با تفکر استکباری و تفکر صهیونیست‌ها بهترین راه‌حل، گسترش فرهنگ بسیجی است.

وی آمادگی بسیج را در حال حاضر در بالاترین حد دانست و بر حفظ انسجام با تکیه بر فرهنگ بسیجی و عاشورایی برای مقابله با ظلم و استبداد تاکید کرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان از ساخت 72 واحد مسکونی در روستاهای شهرستان زلزله‌زده ورزقان از توابع آذربایجان‌شرقی توسط بسیج سازندگی استان کرمانشاه خبر داد.

انتهای پیام/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول