اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه نخست سال جاری انجام شد

رسیدگی به 3200 درخواست مددجویی توسط کمیته امداد ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر گفت: در شش ماهه نخست سال جاری به 3 هزار و 244 درخواست مددجویی رسیدگی شد.

رسیدگی به 3200 درخواست مددجویی توسط کمیته امداد ابهر

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد ابهر در راستای پیاده‌سازی بحث تکریم ارباب رجوع اقدام به رسیدگی به درخواست‌های مددجویی و درخواست کمک، وصولی به این نهاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: واحد پذیرش و مددکاری کمیته امداد ابهر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اقدام به بررسی و رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی به این نهاد کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به اینکه پرونده‌های مددجویی از بخش‌های مختلف به این نهاد ارجاع داده می‌شود، اضافه کرد: درخواست‌های ارجاع داده شده به کمیته امداد ابهر از محل نامه‌های ریاست جمهوری، نامه‌های ارجاعی از سوی دفتر مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان و نامه‌های ارجاعی از استانداری زنجان است.

وی همچنین موضوعات درخواست‌های ارجاعی به کمیته امداد ابهر را در زمینه‌ وام‌های اشتغال، معافیت سربازی، کمک هزینه تحصیلی، انجام امورات تحصیلی و رسیدگی به پرونده‌های اشتغالزایی عنوان کرد.

داودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کمیته امداد ابهر در راستای ایجاد انگیزه و همچنین حمایت‌های اجتماعی از خانوارهای نیازمند اقدام به بررسی و رسیدگی پرونده‌های آنها می‌کند، افزود: از همان زمان تاسیس، کمیته امداد ابهر به عنوان یک نهاد حمایتی در رسیدگی به امور مددجویان، اقدامات تاثیرگذار و قابل ذکری را انجام داده است.

وی ادامه داد: اقداماتی که کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد انجام داده است، با حفظ کرامت و ارتقای انسانی و همچنین حفظ عزت نفس مددجویان همراه بوده است.

انتهای پیام/73005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول