اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن خبر داد

اعزام 100 روحانی مبلغ به روستاهای شهرستان بردسکن

خبرگزاری فارس:امام جمعه بردسکن با تاکید بر احیای فریضه امربه‌معروف و نهی ازمنکر در ایام محرم و صفر از اعزام 100مبلغ به روستاهای بردسکن در این ایام خبر داد.

اعزام 100 روحانی مبلغ به روستاهای شهرستان بردسکن

حجت‌الاسلام علی اصغر امینی پیش ازظهر امروز در جمع اقشار مختلف مردم و عزاداران حسینی شهرستان بردسکن با اشاره به ایام سوگواری حضرت اباعبدالحسین(ع) و یاران با وفایش اظهار کرد: یکی از اهداف مهم  قیام امام حسین (ع)، انجام فریضه امربه‌معروف و نهی ازمنکر بود و ما نیز در عصر جدید باید در همین راستا گام برداریم.

وی گفت: مسئله امربه‌معروف و نهی ‌از منکر یک واجب بسیار بزرگ است که به وسیله این فریضه دیگر فرائض و واجبات اقامه می‌شود.

امام جمعه بردسکن از مردم خواست مسئله امر‌به‌معروف و نهی ازمنکر را برای خود تکلیف بدانند و این فریضه را در طول سال به‌ویژه در ایام سوگواری امام حسین (ع) به دیگران گوشزد کنند.

امینی از اعزام 100 روحانی و مبلغ برای بیان احکام و سخنرانی در دهه اول ماه محرم در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 15 نفر در مناطق عشایری حضور پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی باید برای سخنرانی روحانیان وقت خوبی را در اختیار آنها قرار دهند تا حضور روحانیت اثر‌گذاری لازم را  داشته باشد.

امام جمعه بردسکن در ادامه به فرا رسیدن هفته بزرگداشت بسیج اشاره کرد و در این زمینه ویژگی‌های بسیج را از دیدگاه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بیان کرد.

امینی همچنین به حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه اشاره کرد و گفت: متاسفانه سران کشورهای اسلامی در سکوت بسر می‌برند و فقط شاهد این گونه حرکات و جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

امام جمعه بردسکن افزود: کشورهای اسلامی با داشتن روحیه بسیجی و با الگو گرفتن از مردم ایران اسلامی در برابر زورگویی‌ها و تهدیدات آنها ایستادگی کنند.

وی در ادامه سخنان خود به تشکیل مجمع خیرین سلامت در شهرستان بردسکن اشاره نمود و اظهار داشت: اگرچه عمر کوتاهی از فعالیت مجمع خیرین سلامت بردسکن می‌گذرد اما اقدامات خوبی در حوزه درمان شهرستان انجام شده است که از جمله آن می‌توان به اجرای عملیات پروژه احداث بخش دیالیز، اطفال و اتاق عمل در بیمارستان ولی‌عصر این شهرستان اشاره کرد.

انتهای پیام/70019 /ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول