اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای روستایی آبیک تأکید کرد

ضرورت تخصیص اعتبار برای نصب ژنراتور در روستاها

خبرگزاری فارس: مدیر آبفای روستایی شهرستان آبیک بر تخصیص اعتبار لازم از سوی ستاد مدیریت بحران استان قزوین برای نصب ژنراتور و دستگاه تأمین برق در زمان قطعی برق در روستاهای بزرگ تأکید کرد.

ضرورت تخصیص اعتبار برای نصب ژنراتور در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، غلامرضا طارمیان عصر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری گفت: با توجه به پراکندگی زیاد روستاهای شهرستان آبیک می‌طلبد که برای محافظت از 50 چاه تأمین آب و 55 پمپاژ و تأسیسات برقی روستاهای شهرستان آبیک، ژنراتور و یا دستگاه‌های تأمین برق در روستاهای بزرگ شهرستان نظیر زیاران، قشلاق،‌ کوندج و ناصرآباد با مرکزیت چند روستا نصب شود تا هنگام قطعی برق مردم روستاها دچار مشکل نشوند و به تأسیسات آبفای روستایی صدمه وارد نشود.

وی افزود: از دهیاران بخش بشاریات و مرکزی شهرستان آبیک می‌خواهیم که با کارشناسان اداره آبفای روستایی در زمینه آموزش به مردم و محافظت از کنتورها و جلوگیری از یخ‌زدگی همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: با نصب ژنراتور در زمان قطعی برق مردم روستاها با مشکل بی‌آبی مواجه نخواهند شد و آب مورد نیاز مردم تأمین خواهد شد.

مدیر آبفای روستایی شهرستان آبیک تصریح کرد: طبق تجربیات سال‌های گذشته به دلیل برودت هوا و سرقت کابل‌های برق به ویژه در مناطق کوهستانی شهرستان آبیک، مردم دچار مشکل شده بودند.

طارمیان اضافه کرد: اگر به تأسیسات بر اثر قطعی برق و یخ‌زدگی ضربه وارد شود، زمان زیادی لازم است تا مشکلات برطرف شود بنابراین از مسئولان اداره برق شهرستان آبیک می‌خواهیم که در زمان یخ‌زدگی و یا سرقت کابل‌های برق در اسرع وقت در روستاها حاضر شوند تا مردم با بحران دچار نشوند.

وی بیان کرد: از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها می‌خواهیم که همکاری و تعامل لازم را با اداره آبفای روستایی شهرستان آبیک در زمان بروز حوادث داشته باشند.

انتهای پیام/77006/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول