اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک:

مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن نیاز به عزمی فراگیر دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن در شرایط کنونی نیازمند عزمی سراسری است و باید در این باره تلاش کرد.

مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن نیاز به عزمی فراگیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام سعیدعلیپور عصر امروز در اعضای هیئت‌های مذهبی شهرستان اندیمشک اظهار داشت: هجمه‌های فرهنگی دشمن در شرایط کنونی بسیار زیاد شده است و در این هجمه‌ها تنها جوانان را نشانه گرفته‌اند و باید در این باره بسیار هوشیار بود و در راستای خنثی کردن این نقشه‌های ضدفرهنگی تلاش کرد.

وی افزود: دشمن به دنبال انهدام اعتقادات است و در این باره نقشه‌های زیادی کشیده است و تلاش دارد تا هجمه‌های فرهنگی را در راستای شبهه‌آفرینی و ایجاد تزلزل در اعتقادات جوانان ساماندهی کند و در این باره نیز تلاش زیادی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی باید مرج فرهنگ عاشورایی باشند، افزود: هیئت‌های مذهبی باید مروج اسلام ناب و فرهنگ غنی عاشورایی باشند و در این باره باید تلاش کرد تا فعالیت‌های انجام شده به صورت غنی شده به جامعه عرضه شود.

*تذکر لسانی را احیا کنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک اظهار داشت: یکی از اهداف والای قیام امام حسین(ع) قیام برای امر به معروف و نهی از منکر بوده است و در این باره باید کوشید تا در برابر بدحجابی در جامعه با این حربه مقابله کنیم.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر شرایط ویژه‌ای دارد که باید در راستای آن‌ها اقدام به دعوت به معروف و نهی از منکر کرد و هرکس در این باره اقدام می‌کند باید مراحل ویژه آن را آموزش دیده باشد.

علیپور با اشاره به اینکه فریضه نماز عاشورا را زنده کنیم، خاطر نشان کرد: باید در راستای زنده کردن فرضیه عاشورا تلاش کنیم و در این باره همه هیئت‌های مذهبی باید همکاری کنند و در زمان اذان ظهر دست از عزاداری بکشند.

انتهای پیام/72006/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول