اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

مشارکت مدیران در تدوین سند آمایش قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم با تاکید بر مشارکت مدیران در تدوین سند آمایش قم گفت: برنامه آمایش سرزمین، سرنوشت آینده استان را رقم خواهد زد.

مشارکت مدیران در تدوین سند آمایش قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه کارگروه آمایش سرزمین، محیط زیست و توسعه پایدار هدف از تشکیل این جلسه را ادامه بررسی برنامه آمایش استان عنوان و اظهار کرد: در این نشست که به صورت هفتگی برگزار می‌شود علاوه بر اعضای ثابت دستگاه‌های دارای نقش برجسته در این سند فرا دستی حضور خواهند داشت.

استاندار قم با بیان اینکه برنامه آمایش سرزمین سرنوشت آینده استان را رقم خواهد زد، به لزوم شرکت مدیران دستگاه‌ها با آمادگی بالا در این نشست اشاره کرد و افزود: همه مدیران باید با همفکری و مشارکت جدی، زمینه تدوین سندی جامع، پخته و کارآمد در اجرا را فراهم کنند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از اطلاعات دقیق و مبتنی بر واقعیات در مطالعات آمایش گفت: در جلسات بعدی کارگروه آمایش، اطلاعات مربوط به بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی استان به صورت جداگانه توسط مشاور مطرح شده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پیریایی با اشاره به اینکه مطالعات به عنوان یکی از ارکان اساسی برنامه آمایش قرار است به برنامه عملیاتی تبدیل شوند افزود: جمعیت، امکانات، قابلیت‌ها، مزیت‌های نسبی و ظرفیت توسعه‌پذیری، شاخص‌های مهمی هستند که باید در تدوین برنامه آمایش به جد مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/2258/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول