اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

امروز ایران نیازمند تحقق و تحکیم تفکر بسیجی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بیشتر از هر روز دیگر نیازمند تحقق و تحکیم تفکر بسیجی است.

امروز ایران نیازمند تحقق و تحکیم تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر شنبه در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به پنجم آذر روز بسیج اظهار کرد: این روز نقطه روشن و جهت برجسته و راهبردی در تاریخ ملت ایران است.

وی بسیج را جهانی شدن تفکر امام راحل و انقلاب و تبیین و تحقق اسلام ناب دانست و تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بیشتر از هر روز دیگر نیازمند تحقق و تحکیم تفکر بسیجی است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز امر به معروف و نهی از منکر ضرورت جامعه اسلامی است، ادامه داد: در این راستا آمران به معروف و ناهیان منکر باید خود تلاش کنند آمر باشند.

رشید با اشاره به اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر به درستی در جامع تحقق یابد، مردم در ادارات دچار مشکل نمی شوند، افزود: ادارات ایران باید نماد مراسم و فرهنگ‌های مذهبی باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید پرداخت حقوق کارخانجات در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد: جامعه اسلامی باید از شیوه‌ها و اصول پیامبر (ص) در پرداخت حق و حقوق کارگران استفاده کند.

*امروز غربی‌های استفاده ابزاری از زنان در جامعه را ترویج می‌دهند

استاندار خراسان جنوبی بر احیای فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: امروز غربی‌ها استفاده ابزاری از زنان در جامعه را ترویج داده و به دنبال گسترش آن در جوامع اسلامی هستند.

رشید با بیان اینکه جنبه انسانی زن در مرحله اجتماعی در دنیا مهجور است، تصریح کرد: باید بالا بودن جایگاه زن در اسلام در سطح بین‌الملل شناخته شود.

وی بر پرهیز از تجملات و حفظ صرفه‌جویی در ادارات تاکید کرد و افزود: البته مسئولان ادارات خراسان جنوبی از سلامت کار بالایی برخوردار بوده و در راستای حل مشکلات مردم گام بر می‌دارند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دولت هیچگاه از نظام و مردم تفکیک نبوده است، یادآور شد: توطئه جدید دشمن این است که بین دولت و مردم زاویه ایجاد کند.

رشید ادامه داد: در برنامه‌ریزی جدید دشمن برای براندازی نظام اسلامی دور کردن مردم از دولت و شایعه کردن این موضوع یکی از اهداف مهم آنها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول