اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گلزار عشق قم صورت گرفت

یادواره‌ای به میزبانی شهدا

خبرگزاری فارس: یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم در جوار گلزار شهدای علی‌ابن‌جعفر(ع) قم برگزار شد.

یادواره‌ای به میزبانی شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم به همت سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) و هیئت رزمندگان استان قم شنبه شب در مجتمع امام خمینی(ره) قم و در جوار گلزار شهدای علی‌ابن‌جعفر(ع) برگزار شد که دارای جلوه‌های باشکوهی از یاد و خاطره ستارگان همیشه فروزان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود.

• تصویری بزرگ از ضریح نورانی بارگاه امام حسین(ره) در جلوی سن اصلی نصب شده بود که همراه با بیرق‌های سیاه و سبز گرداگرد سالن، حال و هوای محرم را به این یادواره بخشیده بود.

• جمعی از خانواده‌های شهدا در ورودی سالن به مهمانان خوش‌آمد می‌گفتند.

• آیت‌الله یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نائب رئیس مجلس خبرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم، نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری، پیریایی استاندار قم و جمعی از فرماندهان سپاه در این یادواره حضور داشتند.

• جوانان و نوجوانان قمی حضوری چشمگیر در این مراسم داشتند به طوری که حدود نیمی از جمعیت حاضر را این افراد تشکیل می‌دادند و انتظامات سالن نیز عمدتاً از میان همین گروه سنی انتخاب شده بودند.

• تصاویری از شهدای استان قم در دوران دفاع مقدس و نیز شهدای سپاه علی‌‌ابن‌ابیطالب(ع) در چند سال اخیر در قسمت‌های مختلف سالن نصب شده بود.

• گروه قمر بنی‌هاشم متشکل از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی در این یادواره به اجرای برنامه پرداختند.

• یکی از جانبازان گروه تواشیح قمر بنی‌هاشم به بیان خاطراتی از یکی از همرزمان شهیدش پرداخت که تأثیر زیادی بر حاضران در مراسم گذاشت.

انتهای پیام/78004/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول