اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتخاب اعضای هیئت مدیره

خانه صنعت و معدن چناران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: خانه صنعت، معدن و تجارت چناران صبح امروز در این شهرستان افتتاح شد.

خانه صنعت و معدن چناران افتتاح شد

احمد دانش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار کرد: با هدف هماهنگی بیشتر و ایجاد تعامل و تفاهم، پیگیری مطالبات صنفی متولیان و دست‌اندرکاران بخش‌های صنعتی، خانه صنعت معدن و تجارت شهرستان چناران تاسیس و آغاز به‌کار کرد.

دانش افزود: همچنین پس از برگزاری انتخابات در مجمع مدیران صنایع شهرستان چناران، اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و معدن چناران انتخاب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران ادامه داد: بر این اساس آقایان؛ حسن استادی مدیرعامل شرکت خمیر مایه رضوی به‌عنوان رئیس و  محسن فامیلی؛ مدیرعامل کارخانجات صنعتی آبرخ به‌عنوان نایب رئیس خانه صنعت و معدن تجارت انتخاب شدند؛ همچنین نسرین غفارنیا مدیرعامل خانه شکلات، محمود بیهقی مدیرعامل قند چناران، حسین محتشم؛  مدیرعامل بیکا استدلال و احمد فیاض مدیرعامل آلیس و  مهدی حسن‌زاده مدیرعامل مهر ایمن‌ساز و  علی صلاحی مدیرعامل شرکت شتاب‌توس به‌عنوان دیگر اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و معدن چناران برای مدت 3 سال انتخاب شدند.

وی بیان داشت: اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و معدن و تجارت از این پس به نمایندگی از دیگر صنایع در کانون‌های تصمیم‌گیری حاضر و مطالبات و در خواست‌های حوزه کاری بخش خصوصی را دنبال می‌کنند.

دانش این حرکت را در راستای حمایت از تولید ملی و کاهش مشکلات تولید کنندگان عنوان کرد و افزود: استفاده از تجربه و توان بخش خصوصی و واگذاری تصدی‌گری و برخی ماموریت‌های اداری نظیر فرآیند کارشناسی صدور پروانه تاسیس صنعتی به تشکل‌ها از دیگر اهداف تاسیس خانه صنعت و معدن و تجارت در چناران است.

انتهای پیام/70019 /ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول