اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) خبر داد

ساخت دهکده دفاع مقدس در اصفهان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: احداث دهکده دفاع مقدس از برنامه‌های اجرایی سپاه در حوزه عمرانی است که با حال و هوای دفاع مقدس ایجاد می‌شود.

ساخت دهکده دفاع مقدس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب بسیج ده‌ها میلیون نفری با رویکرد جذب حداکثری به فراخور هر استان باید شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه این سازمان راهبردهای مناسب با توجه ضرورت‌های انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار داده است، تاکید کرد: از جمله برنامه‌های مهم ما تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، تشکیل حلقه‌های صالحین و امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 هزار حلقه صالحین در استان اصفهان شکل گرفته است، گفت: شبکه‌ها و حلقه‌های صالحین زیر ساخت‌های محتوایی و عقیدتی نظام را تبیین می‌کنند و قرار است در هفته بسیج تمامی مربیان و دست‌اندرکاران آن با رهبری دیدار و رهنمودهای لازم را دریافت کنند.

وی با اشاره به همکاری مشترک میان سازمان بسیج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای تحقق این فریضه اظهار کرد: بسیج در در حال تحقیق و تشریح اقتصاد مقاومتی برای مردم است.

سلیمانی تاکید کرد: احداث دهکده دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اجرایی سپاه در حوزه عمرانی است که در کنار سپاهان شهر با حال و هوای دفاع مقدس ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری و راهیان نور نیز زیرساخت‌های خوبی در استان ایجاد شده و سپاه اصفهان در هر مرحله توان اسکان 2 هزار نفر را در مناطق عملیاتی دارد.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول