اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

کشاورزان دشتی نیازمند سهمیه سوخت حمایتی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: شرایط کشاورزان دشتی طوری است که نیاز بیشتری به سهمیه سوخت حمایتی دارند.

کشاورزان دشتی نیازمند سهمیه سوخت حمایتی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان دشتی ضمن تسلیت سوگواری ایام محرم گفت: سال گذشته سهمیه سوختی که برای کشاورزان در نظر گرفته شده بود کمتر دچار دغدغه می‌شدیم و در حال حاضر مشکلی در زمینه سوخت به کشاورزان نداریم.

فرماندار دشتی افزود: شرایط کشاورزان دشتی طوری است که نیاز بیشتری به سهمیه سوخت حمایتی دارند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش سطح زیرکشت وتولید نهادهای کشاورزی و همچنین افزایش مرغداری‌ها در این شهرستان کشاورزان نیازمند افزایش سوخت هستند که امیدواریم با تدبیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بتوانیم دغدغه کشاورزان را به حداقل برسانیم.

نماینده عالی دولت دهم در دشتی از بازرسان اداره صنعت، معدن، تجارت و مجمع امورصنفی در بازرسی‌های شبانه روزی تقدیر کرد و افزود: بازاریان شهرستان دشتی درراستای اهداف دولت و نظام حرکت می‌کنند.

هاشمی گفت: در چهارشهراز شهرهای استان بوشهر بررسی‌هایی که صورت گرفت اجناسی که فروشندگان شهر خورموج به مردم عرضه می‌کنند ارزانتراست و من معتقدم بازاریان خورموجی نسبت به سایر شهرها با انصاف‌ترند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت‌هایی که در بازار شاهد آن هستیم نیاز به بازرسی‌های بیشتری است زیرا بعضی از کالاها حبابی  و سلیقه‌ای است.

هاشمی افزود: دشمن از آن طرف ورود می‌کند و بخشی از سرمایه گذاران داخلی نیز که همسوی با دشمن هستند در افزایش قیمت‌ها کاری می‌کنند که مردم به ستوه بیایند و این مستلزم این است که ما بازرسی‌ها را افزایش داده و بازار را به طور کامل کنترل کنیم.

نمایند ارشد دولت در دشتی گفت: اگر افرادی قسط سوء استفاده و گرانی در بازار داشته باشند با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی انتقال جمعه بازار به روزهای پنجشنبه را مورد تاکید قرارداد و افزود: از شهرداری خورموج انتظار داریم تا جمعه بازار را به پنجشنبه انتقال دهند و این کار شدنی است.

هاشمی خاطرنشان کرد: از تمام سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در شهرستان دشتی را داشته باشند به طور کامل حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۶۰۰۱/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول