اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه استاندار و مدیرکل ورزش خراسان‌رضوی عنوان شد

حمایت استانداری خراسان رضوی از مدیریت ورزش استان

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان بر حمایت کامل خود از عزم جدی مدیریت ورزش استان برای حل مشکلات این حوزه تاکید کرد.

حمایت استانداری خراسان رضوی از مدیریت ورزش استان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در جلسه‌ای که در محل استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، محمدحسین فروزان‌مهر؛ استاندار خراسان‌رضوی بر حمایت از مدیریت ورزش و جوانان استان، پیگیری وضعیت تیم ابومسلم، اقدام جدی برای گسترش معنویت و اخلاق در ورزش و برطرف شدن مشکلات مالی اداره کل تاکید کرد.

استاندار خراسان‌رضوی همچنین با اشاره به ظرفیت بالای جوانان استان بر توسعه ورزش در دو بعد همگانی و قهرمانی تاکید کرد.

سید علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: این جلسه با هدف شناساندن ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و استعدادهای استان خراسان‌رضوی در حوزه‌های ورزش و جوانان و تبیین مسائل و مشکلات پیش روی ورزش برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: آقای فروزان‌مهر در این جلسه تاکید داشت که تمامی تصمیم‌گیری‌های مربوط به امور ورزش و جوانان استان باید از طریق اداره‌کل ورزش و جوانان پیگیری شود و استانداری از تصمیمات مدیریت ورزش استان حمایت می‌کند.

وی افزود: استاندار در این جلسه از حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از ورزش استان تاکید کرد که نشان از اهمیت حوزه ورزش و جوانان برای ایشان دارد.

هاشمی جواهری درباره نظر استاندار درباره وضعیت تیم ابومسلم اظهار داشت: آقای فروزان‌مهر در این جلسه مسئولیت ساماندهی  بحث مالکیت ابومسلم را بر عهده اداره‌کل ورزش خراسان‌رضوی گذاشت و اعلام کرد که استانداری از تصمیمات اتخاذه در اداره‌کل حمایت می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی ورزش استان در آینده نزدیک اظهار داشت: از استاندار خواستم تا هرچه زودتر این جلسه برگزار شود.

انتهای پیام/ 70001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول