اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الیگودرز:

امر به معروف و نهی از منکر در صدر همه تلاش‌ها قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه الیگودرز گفت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در صدر همه تلاش‌ها قرار دارد.

امر به معروف و نهی از منکر در صدر همه تلاش‌ها قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام رضا حقیان ظهر امروز در نشست سرپرستان هیئت‌های مذهبی الیگودرز ضمن تسلیت ایام محرم گفت: هیئت‌های مذهبی برای احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر باید برنامه‌ریزی منظم داشته باشند.

امام جمعه الیگودرز گفت: هیئت‌های مذهبی و دسته جات عزاداری باید به عنوان آمرین به معروف و ناهیان از منکر به وظایف اسلامی و دینی خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: اگر فرایض امر به معروف و نهی از منکر به طور صحیح و اصولی اجرایی شود، بسیاری از مسایل و مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا حقیان اظهار داشت: برای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در شهرستان به ویژه ادارات و دستگاه‌های دولتی نهایت استفاده و بهره‌برداری به عمل آید.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در صدر همه تلاش‌ها قرار دارد، گفت: مهم‌ترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام اجرای درست این فرایض الهی است.

انتهای پیام/2304/آ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول