اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر خواستار شد

تلاش برای رفع شبهات در بین نسل جوان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر کفت: پرداختن به شبهات و پاسخ گفتن اصولی به آن‌ها باید در دستور کار مبلغان دینی قرار گیرد.

تلاش برای رفع شبهات در بین نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام حیدر شهریاری عصر امروز در مراسم گفتمان دینی شهرستان شوشتر اظهار داشت: پرداختن به شبهات دینی و مشکلات اعتقادی در نسل جوان می‌تواند آینده اعتقادی جامعه را تضمین کند و به این دلیل باید کوشید تا مبلغان به صورت اصولی و با مطرح کردن مباحث عقلی به این مسائل بپردازند.

وی افزود: اثبات ولایت امیرالمومنین(ع) به هزار دلیل عقلی امکان پذیر است و کسی که ولایت را زیر سئوال ببرد و استدلال عقلی را نادیده بگیرد از عقل بی‌بهره است.

وی با اشاره به اینکه شبهات نسل جوان را باید پاسخ صحیح داد، خاطر نشان کرد: باید بکوشیم تا با ارائه پاسخ‌های صحیح در مقابل شبهات ایجاد شده از سوی مبلغان گامی بلند در راستای ترویج اعتقادات در جامعه برداریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر افزود: شوشتر دارای توانمندی‌های زیادی در عرصه دینی است و باید بکوشیم تا از این فضا برای پیشبرد اهداف خود که همانا گسترش فرهنگ علوی و محرم است استفاده کنیم.

شهریاری با اشاره به اینکه مبلغان در ماه محرم باید فعالیت ویژه‌ای را در دستور کار قرار دهند، خاطر نشان کرد: مبلغان باید بکوشند تا در عرصه تبلیغ بر اساس نیاز جامعه سخن بگویند و در این باره باید به دنبال نیاز کنونی جامعه باشند تا بتوان از منبرهای محرم استفاده شایسته‌ای کرد.

وی با توصیه دانش‌آموزان به تعمق در حادثه کربلا، تاکید کرد: باید در حادثه کربلا تعمق کرد و در این باره باید از کتب معتبر موجود در این زمینه استفاده کرد.

انتهای پیام/72006 /ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول