اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

دشمن در صدد ضربه زدن به محرم و آیین‌های عاشوراست

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: امروز دشمن با ترفندهای خاص در صدد ضربه زدن به محرم و آیین‌های عاشوراست.

دشمن در صدد ضربه زدن به محرم و آیین‌های عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فریدون حسنوند عصر امروز در همایش استانی هیئت‌های مذهبی میثاق با عاشورائیان در شهر برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی باید در دستور کار قرار گیرد و به ویژه فرهنگ عاشورایی و حسینی باید در جامعه تبیین شود.

وی افزود: دشمن با صرف هزینه‌های بسیار زیاد برای کمرنگ کردن فرهنگ ارزشی در جامعه تلاش و فعالیت می‌کند و مسئولان فرهنگی وظیفه دارند با تولید برنامه‌ها پرمحتو دشمنان را ناکام کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به ولایتمداری ابوالفضل‌العباس(ع) خاطرنشان کرد: همچنان که حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) از ولایت دوران خود دفاع کرد؛ ذاکر و مداح اهل بیت(ع) نیز امروز باید سرباز ولایت دوران خود باشد.

حسنوند یادآور شد: رمز ماندگاری حسین بن علی (ع) این بود که همه چیز را برای خدا داد و این جلوه‌های زیبای عاشوراست.

استاندار بوشهر اضافه کرد: خیر دنیا و آخرت در این است که از درس‌ها و عبرت‌های بسیار زیاد عاشورا غافل نشویم.

وی گفت: دشمنان امروز ما با ترفندها و نقشه‌های مختلف برای تحریف و کم‌رنگ کردن وقایع کربلا و عاشورا در جامعه تلاش می‌کنند و باید نسبت به تقویت هیئت‌ها اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر به تاثیرگذاری عاشورا در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های سنتی محرم و عاشورا بود که این انقلاب را به‌وجود آورد و دشمنان امروز می‌خواهند با تحریف‌های ظریف و فریبکارانه ما را از آن روش‌های سنتی محرم جدا کند.

وی بیان کرد: امروز دشمن با ترفندهای خاص در صدد ضربه زدن به محرم و آیین‌های عاشوراست و هزینه‌های زیادی را صرف این کار کرده است.

حسنوند گفت: همه حوادثی که در زمان امام حسین (ع) در کربلا رخ داد، امروز نیز برای ملت ایران تکرار می‌شود ولی با لطف خدا و بینش بالای جامعه ما این اتفاقات یکی پس از دیگری به سود شیعیان و جهان اسلام تغییر خواهد کرد.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی با موضوع عاشورا و قیام امام حسبن(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/2451/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول