اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

فعالیت 3400 تعاونی ثبت شده در زنجان ‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 3 هزار و 400 تعاونی ثبت شده در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 3400 تعاونی ثبت شده در زنجان ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فضایل مقدسی در جلسه ستاد عمران روستایی استان زنجان، اظهار کرد: تعاونی‌های مختلفی در سطح استان زنجان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه از 10 تعاونی شهرستان ابهر تاکنون هفت تعاونی تشکیل شده است، افزود: این تعاونی‌ها دارای 54 عضو است که برای 140 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از تشکیل 11 تعاونی روستایی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این تعاونی‌ها دارای 42 عضو است که موجب ایجاد زمینه شغلی برای 125 نفر شده است.

وی با اشاره به تشکیل دو تعاونی در شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: این تعاونی‌ها با 14 عضو زمینه اشتغال 9 نفر را فراهم کرده است.

مقدسی با اشاره به تشکیل هشت تعاونی در شهرستان زنجان ادامه داد: این تعاونی‌ها با عضویت 237 نفر فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در شهرستان طارم 24 تعاونی تشکیل شده است، افزود: شهرستان طارم با 120 درصد پیشرفت 193 عضو و زمینه ایجاد اشتغال برای 193 نفر در این زمینه پیشگام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از تشکیل سه تعاونی روستایی در شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت: این تعاونی‌ها برای 22 نفر زمینه اشتغال ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه 44 تعاونی مهر کشاورزی در استان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: 11 تعاونی غیر مهر کشاورزی نیز در استان راه‌اندازی شده است.

*بیشترین زمینه فعالیت تعاونی در زنجان کشاورزی است

مقدسی با اشاره به اینکه بیشترین فعالیت تعاونی‌های روستایی در سال جاری کشاورزی است، افزود: پنج تعاونی صنعتی نیز در استان تشکیل شده است.

وی از تشکیل یک تعاونی چند منظوره خبر داد و افزود: یک تعاونی معدنی و دو تعاونی خدماتی نیز در سطح استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول