اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد

155 مددجوی گچسارانی تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کردند

خبرگزاری فارس: به همت کمیته امداد امام خمینی، 155 مددجوی گچسارانی تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کردند.

155 مددجوی گچسارانی تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کردند

امرالله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی نهادی خدمت‌رسان در راستای کمک به تأمین نیازهای معیشتی و مادی محرومان و نیازمندان است.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی این افتخار را دارد که نیازهای محرومان و اقشار ضعیف و کم‌درآمد را رفع کند و خدمات متنوعی را به آنان ارائه دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران یادآور شد: این نهاد خدماتی هم چون تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، تأمین جهیزیه نوعروسان و کمک‌های نقدی ماهانه و همچنین خدماتی نظیر برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی برای افراد زیرپوشش این کمیته ارائه می‌دهد.

فروزنده تصریح کرد: در راستای اهمیت دادن به بحث اشتغال و رفع بیکاری، در سال جاری تسهیلاتی برای خوداشتغالی، مشاغل خانگی و توان‌افزایی به تعدادی از متقاضیان پرداخت شده که بر اساس برنامه‌ریزی از قبل انجام شده، پرداخت این تسهیلات به مابقی افراد مورد نظر در دست اقدام است.

وی از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به 155 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی گچساران در سال جاری خبر داد و افزود: این تسهیلات در راستای کمک به اشتغال‌زایی افراد بیکار و از محل اعتبارات بانکی و امدادی به هر متقاضی مبلغ 30 تا 50 میلیون ریال ارائه و پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران ادامه داد: همچنین پرداخت تسهیلات کارانگیزی و خوداشتغالی در زمینه مشاغل صنفی، صنعتی، خدماتی و فنی به 137 نفر از افراد زیرپوشش این کمیته در دستور کار قرار گرفته که تاکنون 25 مورد آن عملی شده است.

فروزنده خاطرنشان کرد: به متقاضیان تسهیلات خود اشتغالی هر کدام تا سقف 100 میلیون ریال و همچنین به افراد متقاضی وام کارانگیزی هر کدام مبلغ 15 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

وی از کمک یک خیر گچسارانی به مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال به صورت ماهانه به کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران خبر داد و بیان کرد: اقدام این خیر بسیار قابل تقدیر است.

انتهای پیام/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول