اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوشهر صورت می‌گیرد

افتتاح 59 پروژه سازندگی در هفته بسیج توسط سپاه امام صادق(ع)

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری 3 هزار و 500 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی و افتتاح 59 پروژه سازندگی به مناسبت هفته بسیج در استان بوشهر خبر داد.

افتتاح 59 پروژه سازندگی در هفته بسیج توسط سپاه امام صادق(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فتح‌الله جمیری صبح امروز با تسلیت به مناسبت ماه محرم در نشست رسانه‌ای با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج در بوشهر اظهار داشت: تقارن ماه محرم با هفته بسیج موضوع با معنایی است، چون که فرهنگ و ماهیت بسیج همان تداوم راه عاشورا و امام حسین(ع) می‌باشد.

وی افزود: تمام حرکت‌هایی که در انقلاب اسلامی ایران، هشت سال دفاع مقدس و عاشورا مشاهده کرده‌ایم، در بسیج وجود دارد.

جمیری عنوان کرد: امروز بسیج به عنوان یک الگوی مقاومت اسلامی در جهان شناخته شده است به گونه‌ای که بسیجیان و ملت ایران اسلامی به دنیا نشان دادند که می‌توان در برابر استکبار جهانی تمام‌قد ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیج تبلور مقاومت در برابر استکبار و صهیونیسم بین‌الملل است بیان کرد: ما امروز در غزه شاهد مقاومت‌هایی هستیم که الگو گرفته از تفکر بسیجی است که تبدیل شده به مقاومت در لبنان، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و همچنین در بین کشورهای اروپایی در حال رواج یافتن است.

وی خاطر نشان کرد: بسیج بازوان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی در برابر کفر و شرک است.

جمیری اظهار کرد: امسال در استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج برگزاری 3 هزار و 500 برنامه توسط سپاه امام صادق(ع) پیش‌بینی شده است و سعی شده که به کیفیت برنامه‌ها با توجه به فضای محرم افزوده شود و نسبت به ارتقا در بصیرت‌بخشی بسیجیان اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 59 پروژه سازندگی با اعتبار دو میلیارد تومان که اکثرا سالن ورزشی، پایگاه مقاومت و خانه عالم هستند توسط بسیج سازندگی در سطح استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: همایش پیشکسوتان عاشورایی با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگر، غبارروبی قبور مطهر شهدا، همایش و اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی و برپایی نماز عاشورا و همایش تجلیل از ورزشکاران قهرمان بسیجی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66006/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول