اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تویسرکان خبر داد

طلب 240 میلیون تومانی شهرداری تویسرکان از دستگاه‌های حفار

خبرگزاری فارس: شهردار تویسرکان از بدهی 240 میلیون تومانی دستگاه‌های حفار شهرستان به شهرداری تویسرکان خبر داد.

طلب 240 میلیون تومانی شهرداری تویسرکان از دستگاه‌های حفار

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عزیزالله مالمیر بعد از ظهر امروز در کارگروه حفاری شهری و روستایی در شهرداری تویسرکان با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد مردمی و خودگران است، افزود: تمام کارکنان شهرداری خدمت‌رسانی شایسته و ایجاد بستر امنیت و آرامش برای آحاد مردم را در اولویت برنامه‌های خود دارد و از مردم هم می‌خواهیم همکاری لازم را داشته باشند.

وی از ترسیم برنامه منظم در چارچوب قانون به منظور جلوگیری از هدررفت انرژی، زمان و هزینه‌ها در انجام امور حفاری در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: شهرداری و دستگاه‌های حفار امسال در انجام روند حفاری‌های سطح شهرستان با یک برنامه هماهنگ در راستای تسریع امور، اقداماتی بسیار جامع و مؤثری در ارائه خدمات‌‌ داشتند.

شهردار تویسرکان با اشاره به اینکه حفاری در شهر و روستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: دستگاه‌های حفار قبل از سال جدید باید برنامه پیش‌بینی شده خود را در حوزه مربوطه برای طراحی برنامه‌ای منسجم و زمان‌بندی شده در راستای جلوگیری از دوباره‌کاری در هر حوزه به شهرداری ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری شهرداری با همکاری ادارات حفار 6 هزار متر مربع حفاری در شهرستان انجام داده است، ابراز کرد: دستگاه‌های حفار شهرستان تویسرکان مبلغ 240 میلیون تومان به شهرداری بابت ترمیم حفاری‌های انجام شده بدهکار هستند.

مالمیر با اشاره به اینکه شرکت گاز شهرستان بیشترین همکاری را در حفاری‌ها با شهرداری داشته است، افزود: آبفای شهری 168 میلیون تومان، شرکت مخابرات مبلغ 42 میلیون تومان و شرکت گاز مبلغ 28 میلیون تومان به شهرداری بابت ترمیم حفاری بدهی دارند.

وی افزود: بر اساس قانون ادارات عامل حفاری باید بابت میزان حفاری که در سطح شهر انجام می‌دهند به شهرداری مبلغی را به عنوان حق‌العرض پرداخت کنند.

شهردار تویسرکان با اشاره به اینکه از سوی کمیته پیمانکاران استان همدان در تاریخ 22 فروردین سال جاری قیمت‌های ترمیم حفاری مشخص شده است، یادآور شد: مجریان حفاری باید برای ترمیم هر مترمربع حفاری آسفالت 46 هزار تومان، هر متر مربع موزاییک و بتن 21 هزار تومان، هر مترمربع خاکی زیرسازی شده 14 هزار تومان و زیرسازی نشده 6 هزار و 500 تومان به شهرداری‌ها پرداخت کنند.

وی از آغاز بازگشایی مسیر خیابان فردوسی به جاده میررضی خبر داد و گفت: میزان حفاری از سوی مجریان حفاری مشخص و به شهرداری اعلام شود.

مالمیر گفت: با توجه به اینکه تویسرکان در منطقه سردسیری قرار گرفته است مسئولان امر تلاش کنند کار حفاری را در شش ماه نخست سال انجام دهند چراکه در فصل سرما تهیه قیر مشکل است و برای آسفالت‌ریزی هم زمان مناسبی نیست.

در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های حفار نسبت به غرقاب کردن حفاری‌ها دقت داشته باشند و علائم راهنمایی رانندگی و هشداردهنده را برای جلوگیری از حوادث احتمالی در محل مذکور نصب کنند.

انتهای پیام/89010/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول