اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارومیه خبر داد

حسینه‌های «شاهد ارومیه» میزبان محافل آموزشی قرآن

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارومیه، گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی حسینه‌های «شاهد ارومیه» میزبان برپایی محافل آموزشی آیات وحی هستند.

حسینه‌های «شاهد ارومیه» میزبان محافل آموزشی قرآن

علی محمدی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هم اینک محافل آموزشی قرآن در محل حسینه‌های شاهد ارومیه با حضور 150 نفر از علاقه‌مندان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این افراد آموزش‌های لازم در حوزه مفاهیم، حفظ، روخوانی و روان‌خوانی آیات کلام وحی را زیر نظر اساتید مجرب قرآنی طرف قرارداد با بنیاد شهید ارومیه فرا می‌گیرند، اجرای طرح آموزش رشته‌های مختلف کلام وحی در محل حسینه‌های شاهد را از جمله برنامه‌های موفق این نهاد عنوان کرد که در چند سال اخیر با حضور گسترده قرآن‌آموزان در طول سال برگزار می‌شود.

این مسئول همچنین اضافه کرد: در راستای ارتقای سطح آموزش‌های دینی دانش‌آموزان دوره راهنمایی مسابقه‌ای با عنوان «احکام دین سطح یک» ویژه فرزندان مشغول به تحصیل در دوره راهنمایی شاهد و ایثارگر شهرستان ارومیه هم‌اینک درسطح مدارس در حال برگزاری است.

محمدی همچنین از برگزاری مسابقه کتبی «اقامه نماز در دوران کودکی» ویژه والدین در راستای افزایش آگاهی خانواده‌ها برای ترغیب و تشویق کودکان به اقامه نماز در ارومیه خبر داد و در تشریح این مسابقه گفت: سئوالات مسابقه «اقامه نماز در دوران کودکی» از کتابی با همین عنوان، تألیف علی قائمی طراحی شده و به همراه پاسخ‌نامه‌ها در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد و والدین فرصت دارند تا پایان آذرماه جاری با ارائه پاسخنامه‌ها در این مسابقه شرکت کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت‌های کانون شاهد ارومیه نیز خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال بیش از 50 نفر از آموزش‌های قرآنی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و مفاهیم که در کانون برگزار شد، بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/61008/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول