اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین روز لیگ برتر والیبال نوجوانان در ارومیه

پیروزی نوجوانان شهرداری ارومیه برابر میزان خراسان

خبرگزاری فارس: تیم نوجوانان شهرداری ارومیه در چهارمین روز لیگ برتر نوجوانان والیبال ایران موفق به شکست تیم میزان خراسان شدند.

پیروزی نوجوانان شهرداری ارومیه برابر میزان خراسان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در روز چهارم رقابت‌های گروه دوم لیگ برتر نوجوانان والیبال کشور که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، تیم شهرداری ارومیه در سه ست پیاپی میزان خراسان را شکست داد.

تیم شهرداری ارومیه ست‌های اول تا سوم این دیدار را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 17 به سود خود به پایان برد و سه امتیاز این دیدار را کسب کرد.

نوجوانان شهرداری ارومیه قبل از این بازی، دو شکست سه بر دو برابر سایپای البرز و متین ورامین و یک پیروزی سه بر یک برابر جواهری گنبد در کارنامه داشتند.

تیم میزان مشهد نیز با قبول این شکست، چهارمین باخت پیاپی خود را تجربه کرد و بدون امتیاز در قعر جدول این گروه باقی ماند.

در دیگر بازی‌های این گروه،‌ تیم نوجوانان جواهری گنبد موفق شد متین ورامین را سه بر یک شکست دهد، بازیکنان جواهری گنبد ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 10، 25 بر 11 و 25 بر 22 به نفع خود به پایان بردند و ست دوم را با نتیجه 25 بر 21 به متین ورامین واگذار کرد. تیم سایپای البرز نیز سه بر صفر از سد میزان خراسان گذشت.

بازیکنان سایپا ست‌های اول تا سوم این دیدار را به ترتیب با نتایج 25 بر 12، 26 بر 24 و 25 بر 15 به سود خود به پایان بردند.

مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود و ارومیه میزبان گروه دوم این رقابت‌ها است.

تیم‌های شهرداری ارومیه، ‌سایپای البرز،‌ متین ورامین، شهرداری تبریز،‌ جواهری گنبد و میزان خراسان در گروه دوم لیگ برتر نوجوانان ایران حضور دارند و تا 30 آبان ماه در مرحله مقدماتی لیگ برتر در ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند.

گروه اول لیگ نیز همزمان با مسابقات گروه دوم و با حضور تیم‌های نوین کشاورز تهران، پیکان تهران، پیشگامان کویر یزد، کاله مازندران، آلومینیوم المهدی بندرعباس و باریج اسانس کاشان در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله مقدماتی در دو گروه شش تیمی به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

هدایت تیم نوجوانان شهرداری ارومیه را جاوید محسنی‌نیا بازیکن اسبق تیم ملی برعهده دارد و میلاد حمیدی،‌ امیر خداپرست، سجاد سیفی‌نیا، پیمان حسن‌زاده، مهدی رضازاده، سالار فیض الله‌نژاد، رضا تاروردی‌زاده، محمد عباسی، فریبرز قنبرپور، امیر نصیری، بهزاد مصطفوی و محمدرضا عبدی بازیکنان این تیم هستند.

انتهای پیام/61008/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول