اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری مازندران:

80 درصد هتل‌های مازندران استانداردسازی شد

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: 80 درصد هتل‌های استان استانداردسازی شدند.

80 درصد هتل‌های مازندران استانداردسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، حسین باقری صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی روسا و اعضای هیئت مدیره تشکل‌های تاسیسات گردشگری مازندران در چالوس بیان داشت: به واحدهای بین‌راهی غیرمجاز و بدون پروانه بهره‌برداری از سوی سازمان گردشگری اخطار صادر و در صورت تکرار تخلف نسبت به پلمب آن اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: در اشتغال، نرخ‌گذاری و ارتباط با اتحادیه‌ها باید آشنایی بیشتری وجود داشته باشد.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه مدیران واحد‌ها باید نسبت به شناسنامه‌دار شدن کارکنان خود اقدام کنند، گفت: کارکنان واحدهای پذیرایی پس از تایید صلاحیت پلیس +10 اجازه فعالیت می‌گیرند.

این مسئول خواستار پاسخگویی واحدهای پذیرای به مکاتبات سازمان شد و تاکید کرد: واحدهای داری مجوز فعالیت در صورت به‌کارگیری نیروهای جدید مشخصات افراد را به سازمان ارسال کنند.

این مسئول درباره نرخ‌های واحدهای پذیرایی بیان داشت: نرخ واحدهای پذیرایی پس از تایید چهار جامعه پذیرایی مازندران به سازمان ارسال و مورد تایید قرار گیرد.

باقری به مباحث آموزشی بر استانداردسازی ساختمان‌ها و کیفیت خدمات و منابع انسانی نیز تاکید کرد و گفت: تا کنون بیش از 80 درصد هتل‌های استان استانداردسازی شدند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مدیران واحدها ملک خود را فروخته یا اجاره دادند، گفت: اعلام فروش و اجاره واحدهای پذیرایی هنوز به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ابلاغ نشده داست.

این مسئول اضافه کرد: اعلام اجاره و یا فروش باید توسط سازمان گردشگری و میراث فرهنگی بیان شود تا پروانه بهره‌برداری و کارت مدیریت به نام اداره‌کننده اصلی صادر تا نظارت انجام شود.

باقری در مورد نیازهای واحدهای پذیرایی گفت: نیازمندی‌های صنف حمایتی برای واحدهای پذیرایی از طریق جوامع به سازمان اعلام شود تا با استانداری مکاتبه شود.

رئیس اداره صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان‌های چالوس و نوشهر نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر واحدهای پذیرایی خواستار رفع مشکلات این جوامع شد.

سیدعلی اصغر موسوی در مورد سوخت حمایتی برای واحدهای پذیرایی کندوان و واحدهای گردشگری کلاردشت گفت: اعلام نیاز برای سوخت را به زودی ارسال می‌کنیم تا نسبت به تامین سوخت حمایتی به صورت مستقیم اقدام شود.

انتهای پیام/86014/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول