اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان:

ورزشکاران ایرانی در رشته نجات غریق حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت شنای استان اصفهان گفت: عناوینی که توسط ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی امداد و نجات استرالیا به دست آمد، نشان داد در رشته نجات غریق نیز می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

ورزشکاران ایرانی در رشته نجات غریق حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

حمید شب‌انگیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات جهانی امداد و نجات که به میزبانی استرالیابرگزار شد، سطح کیفی بسیار بالایی داشت.

وی در مورد حضورش به عنوان ورزشکار در این مسابقات تصریح کرد: اسفند ماه سال گذشته سرمربی تیم ملی نجات غریق از من برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آورد که از این پیشنهاد استقبال کردم.

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان ادامه داد: در طول این مدت با برگزاری چندین اردوی موردی آمادگی لازم را برای حضور در این مسابقات کسب کردیم.

وی با بیان اینکه رشته نجات غریق در کشورهای دیگر از اهمیت خاصی برخوردار است، تاکید کرد: ورزشکاران ایرانی نیز با توجه به فاکتورهای خاصی که برای این رشته ورزشی مورد نیاز است، قابلیت درخشش در این رشته را دارند.

شب انگیز که هدایت تیم واترپلو فولاد ماهان را نیز در مسابقات لیگ برتر برعهده دارد، ادامه داد: در رشته حمل آدمک بازیکنان ایران توانستند خوش بدرخشند و عناوین خوبی را کسب کنند.

به گزارش فارس، شب‌انگیز با شرکت در مسابقات نجات و امداد جهانی در استرالیا موفق به کسب دو مدال طلای تیمی، یک مدال نقره انفرادی و یک مدال برنز انفرادی شد.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول