اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت خبر داد

افزایش 200 تنی تولید گوشت مرغ در بافت

خبرگزاری فارس: فرماندار بافت گفت: سرمایه‌گذاری 7 میلیارد ریالی در بخش دام و طیور در بافت سبب افزایش 200 تنی تولید گوشت مرغ در این شهرستان شده است.

افزایش 200 تنی تولید گوشت مرغ در بافت

محمدعلی بهروز امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های اشتغالزایی دامپروری و دامداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: راه‌اندازی و آماده‌سازی چهار واحد جدید مرغداری 20 تا 25 هزار قطعه‌ای در مناطق بیدکردوئیه، آسیاب‌قاضی و کهک‌اسفیچ منطقه گوغر از اقدامات دولت برای خصوصی‌سازی بوده است.

وی افزود: قرار است این واحدها 85 هزار قطعه مرغ گوشتی تولید و روانه بازار کنند که با به تولید رسیدن این واحدها 200 تن به ظرفیت تولید مرغ گوشتی شهرستان بافت افزوده می‌شود.

بهروز بیان داشت: این طرح‌ها علاوه بر افزایش تولید برای اشتغال 25 نفر دیگر نیز مؤثر است و تا 15 روز آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: تمام طرح‌های مصوب کارگروه ستاد توسعه کشاورزی این شهرستان تاکنون اجرایی شده یا در دست اجرا است.

بهروز خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 734 طرح در ستاد توسعه کشاورزی شهرستان بافت تصویب و تاکنون قرارداد 200 طرح با 140 میلیارد ریال اعتبار منعقد و تسهیلات آن نیز پرداخت شده است.

وی در این بازدید به رفع مشکل خط انتقال گاز و توسعه شبکه برق برخی واحدها تاکید کرد و افزود: باید مشکل گاز این منطقه هر چه سریع‌تر حل شود.

بهروز ابراز داشت: شهرستان بافت با دارا بودن 15 واحد فعال مرغداری سالانه یک هزار و 320 تن گوشت مرغ تولید می‌کند که در سال جاری با فعال شدن چهار واحد دیگر در منطقه گوغر این میزان با 200 تن افزایش به یک هزار و 520 تن می‌رسد.

انتهای پیام/80019/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول