اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور:

ثبت‌احوال کشور با کمک نمایندگی‌های خود خدمات خوبی به روستائیان داده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور گفت: سازمان ثبت‌احوال کشور تاکنون توانسته است با استفاده از نمایندگی‌های خود در روستاها و مراکز بخش‌ها خدمات قابل توجهی را به ساکنان اینگونه مراکز ارائه دهد.

ثبت‌احوال کشور با کمک نمایندگی‌های خود خدمات خوبی به روستائیان داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، محمد ناظمی‌اردکانی در حاشیه بازدید از نمایندگی ثبت‌احوال سندرک میناب، اظهار داشت: این سازمان توجه ویژه‌ای به توسعه نمایندگی‌ها موجود در سطح روستاها و مراکز بخش‌ها دارد.

وی افزود: سازمان ثبت‌احوال کشور تاکنون توانسته است با استفاده از نمایندگی‌های خود در روستاها و مراکز بخش‌ها خدمات قابل توجهی را به ساکنان اینگونه مراکز ارائه دهند.

معاون وزیر کشور همچنین اضافه کرد: معمولاً پس از تخصیص زمین در راستای احداث ادارات و نمایندگی‌های ثبت‌احوال، هیئت امنایی متشکل از فرماندار، امام جمعه و چند فرد معتمد با هدف تامین اعتبارات ساخت سازه‌های مورد نیاز برای ادارات ثبت‌احوال تشکیل می‌شود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه بخش سندرک دارای 55 هزار خانوار و جمعیتی حدود 24 هزار نفر است، افزود: 21 هزار نفر از این جمعیت در روستاها و حدود سه هزار نفر از این جمعیت در حوزه‌های شهری ساکن هستند.

مهدی عسکری‌زاده با بیان اینکه وسعت بخش سندرک به چهار هزار و 500 کیلومتر می‌رسد، افزود: نیاز به توسعه نمایندگی ثبت‌احوال در سندرک مورد توجه اداره کل ثبت‌احوال استان هرمزگان بوده و در این راستا زمینی را نیز برای احداث ساختمان ثبت‌احوال در سندرک در نظر گرفته‌ایم.

وی همچنین در ادامه اظهار امیدواری کرد: در راستای آنلاین شدن خدمات در نمایندگی ثبت‌احوال در بخش سندرک دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را با اداره کل ثبت‌احوال استان هرمزگان داشته باشند.

سندرک در شرق استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول