اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

اقدامات آل خلیفه و آل سعود مصداق کار یزیدیان است / بسیج تسهیل‌کننده پیشرفت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان برنامه‌های حال حاضر آل خلیفه و آل سعود در حمله به افراد بی‌گناه را مصداق بارز اقدامات یزیدیان خواند.

اقدامات آل خلیفه و آل سعود مصداق کار یزیدیان است / بسیج تسهیل‌کننده پیشرفت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌شاهرودی بعدازظهر امروز در دیدار با فرماندهان و مسئولان رده‌های مختلف سپاه و بسیج با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان در سنندج اظهار داشت: برخی از سران کشورهای عربی علاوه بر اقدامات ناشیانه در کمک به کشتار مسلمانان، در برابر حملات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌اند و این مخالف با دستورات صریح قرآن در کمک مسلمان به مسلمان است.

به گفته نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان، شهادت عزاداران حسینی(ع) هم در مراسم عزاداری با پشتیبانی استکبار جهانی و این رژیم غاصب نمونه‌ای دیگر از نابخردی و همکاری سران مرتجع با دشمنان مسلمانان است و نمی‌توان این افراد را مسلمان نامید.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در چنین زمانی به عزاداران حمله می‌کنند مصداق کسانی هستند که  امام حسین(ع) و یارانش را به شهادت رساندند و این افراد در بین مسلمانان جهان از جایگاهی برخوردار نیستند.

حجت‌الاسلام حسینی‌‌شاهرودی یادآور شد: اکنون نیز که سلفیت و وهابیت از جانب استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌شوند بر آن هستند تا اتحاد و انسجام کنونی را با کشتن مسلمانان از هر مذهبی از بین ببرند و از این طریق به اهداف خویش دست پیدا کنند.

وی در ادامه سخنان خویش بسیج را امتداد عاشورا خواند و تصریح کرد: بسیجیان علاوه بر داشتن چشم ظاهری، از چشم بصریت برخوردارند و با چشمان عقل و دل مسائل را می‌نگرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان پیشرفت‌های کنونی ایران اسلامی را نشأت گرفته از تفکر و روحیه بسیجی‌ دانست و گفت: بسیجیان نقش پررنگ‌تری در پیشرفت‌های کشورمان در مباحث هسته‌ای، فناوری، پزشکی و دیگر مسائل دارند.

وی با اذعان به اینکه نقش خنثی‌سازی بسیجیان در فتنه 88 تداعی‌کننده نقش آنان در دوران دفاع مقدس بود، تاکید کرد: بسیجیان از تجهیزات و امکانات جنگی دشمنان باکی ندارند و با همان روحیه ایثارگری با ابزارهای جنگی دشمنان مقابله می‌کنند.

حجت‌الاسلام شاهرودی همچنین به دیگر موفقیت‌های سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و سایبری اشاره کرد و نشاندن پهباد آمریکایی را یکی از موفقیت‌های بسیج و سپاه و شکست دشمنان در جنگ سایبری برشمرد.

وی در پایان اطمینان داد که با حضور بسیج و روحیه بسیجی مردم، ایران اسلامی از پیچ تحریم‌های اقتصادی عبور کرده و این تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/79001/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول