اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

آمریکا به دنبال ولی‎فقیهی است که استکبارستیز نباشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: آمریکا به دنبال ولی‎فقیهی است که استکبارستیز نباشد و کاری به کار آنها نداشته باشد.

آمریکا به دنبال ولی‎فقیهی است که استکبارستیز نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم 9 دی در استان گلستان اظهار داشت: استکبار جهانی ولی فقیهی می‎خواهد که مردم از او فرمان نبرند، حکمش نافذ و فصل‎الخطاب نباشد، فرمانش وحدت‎بخش و الهام‎آفرین نباشد اما امروز در جمهوری اسلامی ما ولی‎فقیهی داریم که درست عکس نظر آمریکا است و این آنها را ناراحت کرده است.

وی با اشاره به فتنه 88 و برنامه‎هایی که دشمنان علیه این نظام داشتند تصریح کرد: متاسفانه در داخل عده‎ای آمدند و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر دادند در حالی که شعار انقلاب ما این نبود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: امروز بیداری اسلامی، رهبری ولایت فقیه و فرهنگ بسیجی در سطح جهان می‎درخشد و این به برکت انقلاب اسلامی است.

جمشیدی اذعان داشت:‌ در حمله گذشته رژیم صهیونیستی به غزه که 22 روز طول کشید، جریان مقاومت و مردم فلسطین با سنگ و کلوخ با غاصبان سرزمین خود می‎جنگیدند اما امروز به برکت بیداری اسلامی متأثر از انقلاب اسلامی با زعامت حضرت امام خمینی (ره) و بعد از آن مقام معظم رهبری، شاهد هستیم موشک‎های مقاومت قلب اسرائیل و مناطق حساس آن را مورد هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: این را ما نمی‎گوییم بلکه دشمنان ما می‎گویند که وجود ولی فقیه در ایران و زعامت مسلمانان جهان الهام‎بخش و غرورآفرین بوده و مسلمانان را در رویارویی با زورگویان بی‎پروا کرده است.

غرب در قضیه سوریه شکست خوردند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به توطئه غرب علیه سوریه به عنوان یکی از محورهای مقاومت در برابر اسرائیل خاطر نشان کرد: در بحث سوریه تمام دنیا اعم از آمریکا، انگلیس، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی به همراه سران مرتجع حاشیه خلیج فارس دست به دست هم داده تا سوریه را از سر راه بردارند اما حمایت‎های مسلمانان باعث شد نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

عده‎ای به دنبال انتقام گرفتن از نظام هستند

جمشیدی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه عده‎ای به دنبال انتقام گرفتن از نظام هستند بیان داشت: جالب است در مقطع فعلی برخی از افرادی که در فتنه 88 حتی حاضر نشدند با استکبار و عوامل داخلی مرزبندی کنند زبان گشودند و از فضای به وجود آمده به واسطه تحریم‎ها و معیشت مردم علیه دولت می‎تازند.

وی تاکید کرد: دولت در بخش مسکن مهر، هدفمندی یارانه‎ها و استکبارستیزی کارنامه بسیار موفقی داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اذعان داشت: مقام معظم رهبری در جایی فرمودند قبلا هر وقت رئیس جمهور به کشورهای خارجی می‎رفت دغدغه داشتم اما الان چنین دغدغه‎ای ندارم تردید نکنیم که دشمنان قصد دارند با بزرگ نشان دادن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند لذا ما در مقابل معیشت و مشکلات مردم مسئول هستیم و باید قضیه را به درستی مدیریت کنیم.

انتهای پیام/2307/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول