اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

فاز نخست کارخانه فروسیلیس غرب ملایر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر از افتتاح فاز نخست کارخانه فروسیلیس غرب ملایر تا پایان سال ‌جاری در شهرستان خبر داد.

فاز نخست کارخانه فروسیلیس غرب ملایر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حسن خیریانپور صبح امروز در جریان بازدید استاندار همدان از شهرک شیشه امام رضا و کارخانه فروسیلیس غرب اظهار داشت: مساحت این شهرک 95 هکتار است که اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان برای تملک زمین آن هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه کارخانه فروسیلیس در شهرک شیشه امام رضا (ع) واقع شده است، افزود: مساحت کل زمین این کارخانه 57 هزار و 600 متر مربع با زیربنای 8 هزار و 200 متر است.

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه این کارخانه در حال حاضر بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این کارخانه برای بیش از 100 نفر به طور مستقیم و برای یک هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت فروسیلیس غرب قادر به تولید سالیانه 12 هزار تن فروسیلیسیوم است که از مواد اولیه صنایع فولاد بوده و این کارخانه بعد از شهرهای ازناو و سمنان به عنوان سومین کارخانه در کشور است.

خیریانپور از افتتاح فاز نخست کارخانه فروسیلیس غرب ملایر تا پایان سال ‌جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم فروسیلیس در بازارهای جهانی به قیمت سه دلار خریداری می‌شود.

انتهای پیام/89013/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول