اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید بستک عنوان کرد

استقبال فرمانداری از پیشنهادات مردم برای حل مشکلات بستک

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید بستک با بیان اینکه تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم به کار خواهم بست، گفت: از هرگونه پیشنهاد یا برنامه برای رسیدن به پیشرفت، آبادانی و رفع مشکلات و معضلات شهرستان استقبال می‌کنم.

استقبال فرمانداری از پیشنهادات مردم برای حل مشکلات بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز در دیدار با معتمدین و سادات شهرستان بستک با اشاره به اهمیت حضور معتمدین، سادات و صاحبان فکر و اندیشه در پیشبرد اهداف عالی جامعه اظهار داشت: برای توسعه همه‌جانبه شهرستان، بنده به عنوان نماینده عالی دولت اعلام می‌نمایم که از هرگونه پیشنهاد یا برنامه برای رسیدن به پیشرفت، آبادانی و رفع مشکلات و معضلات شهرستان استقبال کرده و همه‌جانبه تا رسیدن به نتیجه لازم از آن حمایت می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم در مدت حضورم در فرمانداری بستک در راستای اجرای عدالت و رفع محرومیت شهرستان بتوانم برای مردم خوب و عزیز شهرستان بستک قدم بردارم.

فرماندار بستک خاطرنشان کرد: تمام توان خود را به کار خواهم بست تا با همراهی و همکاری مدیران و مردم در راستای رضایت خداوند و خدمت به مردم حرکت کنم.

مشتاق‌زاده افزود: طبق برنامه زمانبندی، بازدید از بخش‌ها و روستاهای شهرستان و آشنایی با مسائل و مشکلات آنها از اولویت‌های کاری ما در فرمانداری بستک است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک بیان داشت: ان‌شاءالله بتوانیم با تعامل و همکاری بیشتر بین ادارات مرکز شهرستان و مسئولان و معتمدین، برای رفع مشکلات و توسعه همه‌جانبه تمام بخش‌های تابعه شهرستان گام‌های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول