اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج و همراهی با انقلاب- 24

موسوی‌طلب: تفکر بسیجی مقاوم در مقابل دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج مهندسان سپاه ناحیه ساری گفت: تفکر بسیجی مقاوم در مقابل دشمن است.

موسوی‌طلب: تفکر بسیجی مقاوم در مقابل دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید کاظم موسوی‌طلب صبح امروز در همایش بسیج امتداد عاشورا که در سالن فتح‌المبین سپاه ناحیه ساری برگزار شد با بیان اینکه بسیج معجزه انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: آنچه ضامن سلامتی انقلاب اسلامی شد فعالیت‌های بسیج بود.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی در مباحث خارجی سبب رعب و وحشت در دل استعمار شد و در مباحث داخلی کشور روحیه، استقلال‌طلبی و خودباوری را برای بسیجیان کشور به همراه داشت.

این مسئول با بیان اینکه حوادث بعد از انقلاب سبب شد تا جایگاه بسیج هم‌طراز انقلاب اسلامی خودنمایی کند، تصریح کرد: تفکر بسیج در بین اقشار مختلف مردم سبب شد تا ایستادگی در مقابل استعمار جهانی خدمت به مردم و تولید علم محسوب شود.

وی در بیان فعالیت‌های فرهنگی هفته بسیج که با ماه محرم مقارن شد را تبیین فرهنگ عاشورایی در جامعه دانست و گفت: در هفته بسیج تمام بسیجیان با فعالیت‌های گسترده‌ای که دارند در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی اعلام حضور می‌کنند.

موسوی طلب به تخصصی‌شدن مقوله بسیج مهندسی اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش داریم تا پنج گروه مهندسی انرژی، صنعت، فناوری و ارتباطات، کشاورزی و عمران را در موازات بسیج ادارات سازماندهی کنیم.

به گزارش فارس، کانون بسیج مهندسان سپاه ناحیه ساری 1400 عضو دارد که 960 نفر مرد و بقیه اعضا زن هستند.

انتهای پیام/86006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول