اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان:

بارندگی‌ها طی 24 ساعت آینده در زنجان ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان برای بعد از ظهر روز هشتم محرم بارندگی‌های پراکنده را پیش‌بینی کرد.

بارندگی‌ها طی 24 ساعت آینده در زنجان ادامه می‌یابد

سونا صرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، وضعیت جوی امروز استان زنجان را غالبا ابری اعلام کرد و اظهار داشت: بارندگی‌های پیش‌بینی شده برای امروز کم خواهد بود.

وی با بارانی پیش‌بینی کردن روز هشتم محرم به ویژه در بعد از ظهر افزود: بارش‌های پیش‌بینی شده برای بعد از غروب آفتاب خواهد بود.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را شش درجه اعلام کرد و گفت: با توجه به ابری بودن هوا در استان زنجان حداقل و حداکثر دما تفاوت چندانی نمی‌کند.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی طی چند روز گذشته در زنجان تصریح کرد: قیدار با 12 میلی‌متر بارندگی در روز دوشنبه بیشترین بارندگی را داشته است.

صرفی، کم‌ترین میزان بارندگی را در بارانی‌ترین روز استان یعنی دوشنبه، آب‌بر اعلام و اضافه کرد: این شهر در روز دوشنبه 2.4 میلی‌متر بارندگی داشته است.

وی قیدار را با کم‌ترین حداقل و حداکثر دما سردترین شهر استان طی 24 ساعت گذشته اعلام و ادامه داد: دمای این شهر طی این مدت بین هشت و 12 درجه در نوسان بوده است.

انتهای پیام/73004/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول