اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار حاجی‌آباد:

نظارت‌های ستاد تنظیم بازار باید برای مردم قابل لمس باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار حاجی‌آباد گفت: نظارت‌ها و برخوردهای ستاد تنظیم بازار باید برای مردم قابل لمس باشد.

نظارت‌های ستاد تنظیم بازار باید برای مردم قابل لمس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، بهرام‌پور اشرف صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به عملکرد مثبت و قابل تقدیر این ستاد در راستای تنظیم بازار اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار باید با سرکشی، کنترل و نظارت ویژه از مراکز تهیه و توزیع نان و دیگر اقلام و مایحتاج عمومی مردم برای بهبود و ارتقا سطح کیفی و کمی عرضه در بازار، نظارت بیشتری بر عملکرد واحدهای صنفی داشته باشد.

وی افزود: نظارت‌ها و برخوردهای ستاد تنظیم بازار باید برای مردم قابل لمس باشد و با محتکران و گرانفروشان با قاطعیت و جدیت تمام برخورد شود.

فرماندار حاجی‌آباد تصریح کرد: شرایط کنونی بازار شرایط بسامانی نیست و نگاه مردم به مسئولان است که چگونه با تدبیر و اندیشه این شرایط را کنترل می‌کنند.

نماینده عالی دولت در حاجی‌آباد با توجه به نوسانات بازار کالاها به ویژه تامین و توزیع کالاهای اساسی در سطح بازار بر همکاری همه مسئولان شهرستان به ویژه اعضاء ستاد تنظیم بازار شهرستان با اداره صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد.

انتهای پیام/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول