اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس:

مقاومت فلسطین زاییده تفکر و ایمان بسیجی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه مقاومت در مردم فلسطین و لبنان و پیروزی‌های آن‌ها در جنگ با رژیم صهیونیستی زاییده تفکر و ایمان بسیجی ماست که به آن سوی مرز‌ها صادر شده است.

مقاومت فلسطین زاییده تفکر و ایمان بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید شکر خدا موسوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان به مناسبت هفته بسیج، کارنامه این تشکل مردمی را درخشان توصیف کرد و اظهار داشت: بسیج یک معجزه است که توسط امام راحل پا گرفت و امروز شاخ و برگ و برکات آن در سرتاسر جهان اسلام گسترش یافته است.

وی مهم‌ترین کارکرد و اوج فعالیت بسیج را در دوران دفاع مقدس ذکر کرد و افزود: در آن دوران بود که مردم به فرمان امام وارد صحنه شدند و بسیج مردمی شکل گرفت و نقش پررنگی هم در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی ایفا نمود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با یادآوری نقش بسیج در خنثی کردن فتنه‌های پس از انقلاب به ویژه در حوادث سال 88، تصریح کرد: نقش بسیج در بصیرت افزایی و میدان داری و کنترل حوادث بر هیچ کس پوشیده نیست و کارنامه درخشان آن بر همه مشهود است.

موسوی هفته بسیج را فرصت مناسبی برای تجلیل از بسیجیان و خانواده شهدای بسیجی دانست و گفت: طیف بسیج از قشر مستضعف و محروم جامعه است و بیش از 98 درصد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را همین خانواده قشر متوسط به پایین جامعه تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه به برخی فعالیت‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس اشاره کرد و افزود: جلساتی با حضور برخی مدیران استان برای شتاب بخشی به حل مشکلات تشکیل شده که امیدواریم به زودی نتیجه آن را مردم ببینند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از تشکیل نشستی با حضور وزیر نیرو خبر داد و گفت: در این جلسه تاکید شد که موضوع انتقال آب خوزستان به فلات مرکزی در قالب طرح موسوم به بهشت آباد همچنان دغدغه و نگرانی مردم خوزستان است و وزیر نیرو هم قرار شد تیمی برای کار‌شناسی این موضوع تشکیل دهند و نتیجه بررسی این گروه را دو هفته آینده به مجمع نمایندگان خوزستان اعلام کنند.

انتهای پیام/2247/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول