اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‎الله علوی‎گرگانی:

بسیج باید مراقب نفوذ دشمن به زندگی مردم و جوانان باشد

خبرگزاری فارس: آیت‎الله سیدمحمدعلی علوی‎گرگانی گفت: بسیج باید مراقب باشد دشمن به زندگی مردم و جوانان این مملکت نفوذ نکند.

بسیج باید مراقب نفوذ دشمن به زندگی مردم و جوانان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‎الله سیدمحمدعلی علوی‎گرگانی ظهر امروز در جمع بسیجیان و خانواده معظم شهدا و پیر غلامان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس روستای النگ شهرستان کردکوی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله‎الحسین(ع) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروزه نقش بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی مثل رگ‎های خون در بدن و بسیجی مثل خون است که در رگ‎های جامعه وجود دارد و حیات آن عضو وابسته به خونی است که در آن قسمت جریان دارد.

وی با اشاره به نقش ویژه بسیج در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: حضور آحاد بسیجیان در جامعه موجب سلامت و سرزندگی همیشگی جامعه می‎شود.

حضور همیشگی بسیجیان موجب واکسینه شدن نظام می‎شود

این مرجع تقلید با اشاره به توطئه‎های روزافزون استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی بر ضرورت هوشیاری بسیجیان تاکید کرد و اذعان داشت: امروز دشمنان در این فکر هستند که با بسیج برخورد کنند اما به این نتیجه رسیدند تا زمانی که بسیج در صحنه و در جامعه حضور دارد به این مملکت هیچ آسیبی نمی‎رسد و حضور همیشگی بسیجیان سبب واکسینه شدن نظام می‎شود.

علوی‎گرگانی خاطر نشان کرد: بسیج باید مراقب باشد دشمن به زندگی مردم و جوانان این مملکت نفوذ نکند، دشمن به جایی نفوذ می‎کند که بسیج نباشد و آنجا را برای ضربه زدن انتخاب می‎کند.

بسیج باید دارای بصیرت، آگاهی و بیداری باشد

وی بسیج را همانند سد ذوالقرنین در برابر دشمنان دانستند و افزود: این بسیج باید دارای بصیرت، آگاهی و بیداری باشد و گوش به فرامین رهبری باشند تا همانند همیشه نفوذناپذیر باقی بماند.

انتهای پیام/2307/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول