اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خبر داد

برگزاری نمایش بزرگ گودال سرخ در گرگان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: نمایش بزرگ گودال سرخ همزمان با ماه‎های محرم و صفر جاری در گرگان برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایش بزرگ گودال سرخ در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه هماهنگی اجرای نمایش بزرگ گودال سرخ اظهار داشت: این برنامه که دارای فضایی متناسب با ماه محرم است به مدت یک ماه به اجرا در خواهد آمد و پیش‎بینی می‎شود بیش از 100 هزار نفر از هم‌استانی‎های عزیز بیننده این رویداد فرهنگی، هنری و مذهبی برجسته باشند.

نمایش گودال سرخ تنها در یک استان کشور به اجرا درآمد

وی ادامه داد: با توجه به استقبال بی‎نظیر هم‌استانی‎های عزیز از اجرای نمایش بزرگ ستاره صبح و بازخورد مناسب و اثرات مطلوبی که از اجرای این نمایش به دست آمد بر آن شدیم تا میزبان اثر هنری دیگری باشیم که پیش از این تنها در یک استان کشور به اجرا درآمده و از فعالیت‎های هنری برجسته متناسب با فضای محرم و صفر است.

معاون استاندار گلستان خاطر نشان کرد: برای تقویت تعلیمات دینی و باورهای مذهبی در جامعه طبیعتا کار را در دو بخش پی می‎گیریم که یک بخش شامل مراکز و هیئت‎های مذهبی، حسینیه‎ها و مساجد و ... می‎شود که دارای اثرگذاری بسیار بالایی است و مخاطبان بسیاری نیز در سطح جامعه دارد و بخش دیگری که باید به آن بپردازیم شناسایی و اجرای راه‎های نوین تبلیغ دین در جامعه است که با اجرای نمایش‎های هنری نظیر ستاره صبح و گودال سرخ و کارهایی از این دست می‎توانیم به آن دست یابیم.

وی تأکید کرد: برای اجرای چنین فعالیت بزرگ و مهمی که وجه روشن و پیام‎رسانی آشکار آن انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی مبتنی بر آموزه‎های قیام اباعبدالله الحسین (ع) است همه مسئولان باید پای کار باشند تا این نمایش به نحو شایسته‎ای بدون هیچ گونه کم و کاستی در استان گلستان برگزار شود.

انتهای پیام/2307/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول