اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان:

پلیس با خرافه‌پرستی و بدعت در ماه محرم برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت:‌ پلیس با رواج هر گونه خرافه‌پرستی و بدعت در ماه محرم برخورد می‌کند.

پلیس با خرافه‌پرستی و بدعت در ماه محرم برخورد می‌کند

وجیهه‌الله موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ماه محرم ماه تجلی ارزش‌های الهی، شهادت، رشادت و ماه خون گریستن آسمان و زمین است.

وی با بیان اینکه عملیات روانی و جنگ نرم دشمنان علیه مسلمانان جهان به‌ویژه شیعیان تشدید یافته است، افزود: ضروری است با اطلاع‌رسانی مناسب به مقابله با توطئه‌های دشمنان پرداخت.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان تأکید کرد: باید از رواج هر گونه خرافه‌پرستی و بدعت از سوی هیئت‌های عزاداری جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه با اطلاع‌رسانی مطلوب عظمت برنامه‌های مذهبی استان افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: با اطلاع‌رسانی مناسب، بستر مناسبی برای اجرای برنامه‌های مختلف ایجاد می‌شود.

همکاری هیئت‌های مذهبی با پلیس ضروری است

موسوی بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات از سوی هیئت‌های مذهبی تأکید کرد و گفت: برای اجرای مطلوب برنامه‌های عزاداری ضروری است هیئت‌های مذهبی همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

وی ارتقای احساس امنیت در جامعه را از اهداف نیروی انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: اقدامات مطلوبی در طول ایام محرم برای ارتقای احساس امنیت افراد جامعه انجام می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه همواره با اطلاع‌رسانی‌های لازم و روشنگری‌ها، پلیس در جامعه مثمرثمر بوده است، تصریح کرد: رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند با اطلاع‌رسانی مناسب تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام/73003/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول