اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

همایش شیرخوارگان حسینی در بیجار برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش شیرخواران حسینی در هشتمین روز از محرم و نخستین جمعه از این ماه به مناسبت بزرگداشت شهادت حضرت علی‌اصغر (ع)، همزمان با ایران اسلامی با حضور پرشور مادران و کودکان سوگوار در شهر بیجار برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی در بیجار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، مادران در این همایش با به همراه داشتن شیرخواران خود در این همایش شرکت کردند تا نشان دهند با تمام وجود در راه امام حسین و به انتظار فرزند حسین بن علی، حضرت مهدی (عج) ایستاده‌اند.

یکی از روحانیون حوزه و دانشگاه شهرستان بیجار در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: امام حسین (ع) نور هدایت و برکت است و خداوند نور هدایت را در قلب کسی می‌گذارد که زیر خیمه ولی خدا خودش را پناه بدهد و در محضر امام معصوم حضور پیدا کند.

حجت‌الاسلام ذبیح‌الله میرزایی اظهار داشت: سرور و سالار شهیدان در صحرای کربلا با روی دست گرفتن و به میدان آوردن طفل شیرخواره خود به میدان نبرد درس آزادمردی و استقامت را به همه عالمیان نشان داد.

وی تصریح کرد: مادران به این نیت به کودکان خود شیر می‌دهند که فدای دین و امام حسین(ع) شوند.

حجت‌الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: اباعبدالله(ع) رقیه فرزند سه ساله خود را به شام فرستاد تا خرابه‌های شام را تبدیل به کاخ کند تا همه بفهمند حسین هر چه داشت در طبق اخلاص گذاشت و فدای خدا کرد.

وی در ادامه پیروزی جنگ هشت روزه غزه را یادآوری کرد و افزود: آزادمردی، آزادگی و شجاعت مردم غزه که از سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) آموخته بودند موجب شد تا رژیم غاصب صهیونیستی را با شکست مواجه سازند.

انتهای پیام/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول