اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره 19 شهید بندر سیراف و پرک برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم یادواره 19 شهید بندر سیراف و پرک در آیینی با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

یادواره 19 شهید بندر سیراف و پرک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، پنجمین یادواره 19 شهید شهر سیراف، پرک و شیرینو به همت حوزه خاتم‌الانبیاء و پایگاه مقاومت شهید بهشتی این شهر در حسینیه ابوالفضل (ع) برگزار شد.

مسئول ستاد کنگره غدیر استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: تجلیل از شهدا و ایثارگران امری لازم است و همه مسئولان باید در این مسیر پیشگام باشند.

حسین کارگر با تجلیل از زحمات برگزارکنندگان این مراسم افزود: بسیجیان، رزمندگان، ایثارگران و همه آنهایی که عملاً در راستای حمایت از انقلاب، نظام و مردم اقدام می‌کنند، شایسته تقدیر هستند.

وی گفت: امسال پنجم آذرماه همزمان شده با عاشورای حسینی و فکر نمی‌کنم در باقی عمر ما تلاقی این دو مناسبت اتفاق بیفتد.

کارگر افزود: بسیجیان باید این تقارن را بسیار غنیمت بشمارند چون بسیج به معنای واقعی مدیون امام حسین (ع) است که به جامعه بشریت عزت داد و به انسانیت مکتب ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: تاسوعا و عاشورا آنچنان حرارتی در دل مردم ایران ایجاد کرد که با وجود تانک‌ها و مسلسل‌ها در خیابان‌ها، با دست خالی نظام شاهنشاهی را به تباهی کشاندند و شاه و مزدورانش را به همان جایی فرستادند که یزیدیان رفتند.

این مسئول ادامه داد: اسرائیل در شش روز چند کشور عربی را شکست داده بود اما یاد امام حسین (ع) در دل رزمندگان لبنان کاری کرد که با وجود اینکه تعدادشان به 2 هزار نفر هم نمی‌رسید ولی در جنگ 33 روزه اسرائیل را برای نخستین بار وادار به شکست کردند و در جنگ اخیر غزه نیز شاهد شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی بودیم.

وی ادامه داد: مکتب امام حسین (ع) عزت‌بخش، هدایت‌بخش، ماندگار و از خورشید روشن‌تر است چون خورشید فقط در روز روشن است ولی چراغ حسین (ع) همیشه روشن است به شرط اینکه توجه‌مان به کلام، راه و مکتب امام حسین (ع) باشد.

انتهای پیام/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول