اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ورزش شهر زیراب در سوادکوه:

نخبگان ورزشی شهر زیراب مازندران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مراسم تقدیر از نخبگان ورزشی شهر زیراب مازندران با همکاری شورای ورزش این شهر برگزار شد.

نخبگان ورزشی شهر زیراب مازندران تجلیل شدند

رئیس شورای ورزش شهر زیراب در استان مازندران در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به فواید فردی و جمعی ورزش از برگزاری مراسم تقدیر از نخبگان ورزشی خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای تقدیر از نخبگان و فعالان ورزشی شهر زیراب از اولویت‌های ما در شورای ورزش بوده است.

حسن شورزند بر لزوم تجلیل از تلاشگران عرصه ورزشی تاکید و خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه‌های تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران گامی در مسیر اعتلای کمی و کیفی ورزش است.

وی با تقدیر از ورزشکاران، نخبگان ورزشی، رؤسای هیئت ورزشی و مسئولان حاضر در این مراسم گفت: 31 نفر در نخستین مراسم تقدیر از نخبگان ورزشی شهر زیراب تجلیل شدند.

شورزند با اشاره به لزوم هماهنگی و همراهی اداره ورزش و جوانان سوادکوه برای تشکیل ستاد استقبال از مدال‌آوران یادآور شد: برنامه‌های شورای ورزش شهر زیراب با هماهنگی شورای شهر و اداره ورزش و جوانان سوادکوه اجرایی می‌شود و گسترش تعامل ادارات و نهادهای این شهرستان به تعمیق فعالیت‌های ورزشی می‌انجامد.

رئیس شورای ورزش شهر زیراب به تجلیل‌شوندگان در این مراسم اشاره کرد و افزود: محبوب قبادیان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و ورزشی صدرای زیراب، سید رمضان صالح‌نژاد کاپیتان سابق تیم ملی تیراندازی جانبازان و دارنده بیش از 80 مدال جهانی، بین‌المللی و ملی، رحمت نوری مربی تیم ملی والیبال، خردمند حیدری دارنده مدال طلای دو و میدانی استانبول و پاریس و کپنهاک، فاطمه نوری کوهنورد نوجوان سوادکوهی و احمد قاسمیان دارنده مدال‌های ملی در رشته‌های رزمی و ... تعدادی از تجلیل‌شوندگان نخستین مراسم تقدیر از نخبگان ورزشی شهر زیراب مازندران بودند.

انتهای پیام/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول