اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:‌

توجه به تولیدات کشاورزی راهکارهای مهم اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ توجه به تولیدات کشاورزی یکی از راهکارهای مهم در بخش اقتصاد مقاومتی است.

توجه به تولیدات کشاورزی راهکارهای مهم اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی در جمع مردم گرگان با بیان اینکه باید به بخش کشاورزی و تولیدات داخلی توجه بیشتری کرد اظهار داشت: برای احیای اقتصاد مقاومتی هم باید به خود اقتصاد کلان توجه شود و هم مردم برای تحقق آن پای کار باشند.

مردم ما در هشت سال دفاع مقدس شکست‎ناپذیری خود را به دنیا ثابت کردند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و با تحمل انواع تحریم‎ها و فشارها از اوایل انقلاب روحیه مقاومتی و شکست‎ناپذیری خود را به دنیا اثبات کردند.

امامی خاطرنشان کرد: به همین دلیل می‎توان جنبه مردمی اقتصاد مقاومتی و اعتقاد به اقتصاد مقاومتی را هر چه بهتر و بیشتر رشد داد و به نظرم این مسئله‎ای است که باید اتفاق بیافتد.

در اقدامات زیربنایی اقتصاد مقاومتی باید تولید داخلی محور باشد

وی با اشاره به اقدامات زیربنایی اقتصاد مقاومتی افزود: بخشی که به اقتصاد بر می‎گردد آن اقدامات زیربنایی است که باید در بحث تولید داخلی به آن توجه شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در واقع حساس کردن مردم به سرمایه‎گذاری در بخش اقتصاد، پویا کردن اقتصاد و... همه اینها موجب می‎شود تا در حقیقت به لحاظ مبنایی اقتصاد ما در مقابل تهدیدها و تحریم‎ها مقاوم شود.

امامی یکی از راهکارهای مهم در بخش اقتصاد مقاومتی را توجه به تولیدات کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: آنچه در حال حاضر چه در سطح ملی و چه در سطح استانی که بنده هم روی آن نظر دارم و از اهمیت خاصی برخوردار است توجه به بحث تولیدات کشاورزی است، یعنی اگر ما در بخش کشاورزی و ظرفیت‎های آن تلاش کنیم و در این بخش خودکفا و بی‎نیاز شویم اقتصاد ما در مقابل تهدیدها و تحریم‎ها مقاوم‎تر خواهد شد و جنبه مهمی از اقتصاد مقاومتی را اجرا کرده‎ایم.

وی همچنین به اجتماع بزرگ هیئت‎های مذهبی و بسیجیان شهرستان اشاره کرد و گفت: اجرای چنین برنامه‎هایی بزرگ از چند سال پیش تاکنون در سطح ملی در حال انجام است بعضی از استان‎ها و شهرستان‎ها پیشرو بودند و از خود عملکرد خوبی باقی گذاشتند و ما هم در حال حاضر در  یک نقطه شروع قرار داریم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:‌ اجرای برنامه‎هایی از این دست و شرکت پرشور مردم با توجه به وضعیت فعلی کشورمان، تحریم‎ها و تهدیدات بین‎المللی این موضوع را به اثبات می‎رساند که اعتقادات و میزان رضایتمندی مردم از نظام و حاکمیت کشور چقدر بالا است.

امامی به وجود مبنای اعتقادی و ارادت مردم ما به اهل بیت عصمت و طهارت به خصوص به عاشورا و قیام سالار شهیدان اشاره کرد و متذکر شد: اینکه مردم ما امروز با این شکوه در این مراسم حضور یافتند نشان از شعور، بلوغ و بصیرت آنها است، حرکت امروز پاسخ نه دیگری است به تمام تحریم‎ها و تحدیدهای بین‎المللی بود.

این مسئول اذعان داشت: همین حرکت‎ها است که امروز خود غربی‎ها اعتراف کرده‎اند تحریم کارساز نیست و باید به سمت مذاکره و توافق با ایران روی آورد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول