اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی سرعت با عنوان جام صالحین در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی از برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی سرعت با عنوان «جام صالحین» در مشهد خبر داد.

برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی سرعت با عنوان جام صالحین در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، رضا رمضانی اظهار کرد: این مسابقات در صورت مهیا بودن شرایط آب و هوایی در روز 24 آذر ماه جاری در پیست مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه مشهد برگزار می‌شود.

وی درباره کلاس‌های حاضر در این مسابقات ادامه داد: ثبت‌نام‌کنندگان در این مسابقات می‌توانند به‌طور مجزا در 5 کلاس پراید آماتور و حرفه‌ای، پژو آماتور و حرفه‌ای و کلاس آزاد با یکدیگر رقابت کنند.

رمضانی افزود: با توجه به اینکه شرایط ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات تنها برای ماشین‌های ساخت داخل است، اگر از هر مدل ماشین ساخت داخل 6 نفر ثبت‌نام کنند می‌توانیم کلاس جدیدی به مسابقات اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای حضور در این مسابقات تا 3 روز قبل از زمان‌گیری انجام می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌شود این مسابقات با حضور 60 نفر شرکت‌کننده برگزار شود.

رئیس هیئت موتوسواری و اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی همچنین از برگزاری مسابقات رالی شهری نقشه‌خوانی با هدف ارتقای سطح آگاهی ترافیکی شهروندان مشهدی در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/70071/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول