اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:

هویت بسیج در تبعیت از ولایت متبلور شده است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: هویت بسیج در تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه متبلور شده است.

هویت بسیج در تبعیت از ولایت متبلور شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد صبح امروز در نشست مربیان حلقه‌های صالحین در اردبیل اظهار داشت: ماموریت بسیج در تمام حوزه‌ها سنگین و دارای اصول و مراتبی است که بسیجیان ما با انحرافات مبارزه کرده و در پدافندی غیرعامل خواستار حریم اسلام هستند.

این مسئول ادامه داد: بسیج حاصل فکر و اندیشه عمیق امام راحل و محصول درایت و دوراندیشی آن پرچمدار انقلاب بود که در ترویج فرهنگ عاشورایی آماده و مهیای مقابله با تمام ترفندها بوده است.

وی گفت: این یادگار امام امروز در عرصه‌ها و صحنه‌های متعدد با ماموریتی متعدد آماده دفاع از انقلاب است.

کاملی‌فرد بیان داشت: بسیج قبل از آغاز جنگ و در پنجم آذر 58 شکل گرفته و قطعاً از ماهیت صرف نظامی به دور بوده و با ماموریتی متنوع مدافع اسلام و انقلاب بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل اضافه کرد: هرچند شکوفایی و اقتدار و عظمت بسیج در جنگ هشت ساله ظهور و بروز پیدا کرد و با تشکیل بسیج مستضعفان و ارتش 20 میلیونی امنیت و انتظام این کشور قوام یافت اما بسیج مجموعه‌ای فرهیخته است که حضور در آن اسباب رشد و تعالی را به همراه داشته و در حوزه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی توانسته مجاهدانه از دستاوردهای انقلاب دفاع کند.

وی صحنه حضور بسیج را صحنه مجاهدت در تبعیت از مولای خود امام حسین و فرهنگ عاشورایی توصیف کرد و گفت: بسیجیان ما با احساس وظیفه و تکلیف به میدان آمدند و در صحنه‌های مختلف صلابت خود را نشان دادند.

این مسئول اظهار داشت: اقتدار ملی هر کشور در سایه مشارکت و حضور مردم در صحنه است و بسیجیان ما این حقیقت را به اثبات رساندند.

کاملی‌فرد افزود: ما تنها نمی‌توانیم با دستیابی به توان دفاعی، اقتصادی و سیاسی برتری خود را اعلام کنیم بلکه میزان و حدود مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف اقتدار یک کشور را نمایان می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از عرصه‌هایی که بسیج در آن توانمندی خود را به اثبات رسانده عرصه تولید علم برای رسیدن به نقطه متعالی قدرت و ثروت است به طوری که ما با تفکر بسیجی توانسته‌ایم در عرصه‌های علمی کارهای ماندگار و شایسته‌ای را انجام دهیم.

این مسئول به وجود جوانان خلاق در عرصه‌های ملی و تربیتی اشاره کرد و افزود: بر اساس اعلام مجامع رسمی، کشور ما در توسعه علمی و فناوری‌های جدید جایگاه شانزدهم دنیا را دارد و پیش‌بینی‌ها حاکی از این است در چهار سال آینده ایران جزو شش کشور برتر علمی و فناوری جهان خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با بیان اینکه با تفکر بسیجی در عرصه علمی توانسته‌ایم دشمن را به چالش بکشانیم، تصریح کرد: جوانان بسیجی ما امروز با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری خلاقانه در صحنه حاضر شده و بیش از گذشته توان‌شان را به نمایش گذاشتند.

وی به فعالیت بسیج دانشجویی، اساتید و بسیج طلاب اشاره کرد و ابراز داشت: قطعاً کشورمان با تقویت چنین بنیه‌هایی می‌تواند حرف‌های زیادی برای حضور پرثمر داشته باشد.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول