اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زابل خبر داد

جذب دانشجویان برتر و نخبه در مقطع تحصیلات تکمیلی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه زابل از جذب دانشجویان برتر و نخبه در مقطع تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه خبر داد.

جذب دانشجویان برتر و نخبه در مقطع تحصیلات تکمیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه زابل،  محمود اکاتی اظهار داشت: برای تالاب هامون، طرح جامع تالاب جزو برنامه‌های دانشگاه زابل است و نظیر همین کار را برای پژوهشکده‌های کشاورزی و دام‌های خاص را در برنامه داریم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن طرح‌های پژوهشی بسیار خوب و کارآمد در منطقه سیستان باشیم.

رئیس دانشگاه زابل همچنین در زمینه بهره‌گیری از اساتید و دانشجویان برتر گفت: جذب دانشجویان برتر و نخبه را در تحصیلات تکمیلی به ویژه دکترا (برگزیدگان جشنواره خوارزمی، دانشجویان ممتاز در دوران تحصیل و یا دانشجویان برگزیده کشوری) به عنوان عضو هیئت علمی در اولویت قرار داده‌ایم.

اکاتی گفت: قطعاً وقتی فردی توانمند، باهوش و نخبه باشد می‌تواند به عنوان عاملی تأثیر گذار در زمینه کارهای پژوهشی در دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد که بنا داریم جذب نیروی متخصص را به عنوان یک اصل در دانشگاه اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: بیش از 80 نفر عضو هیئت علمی در سال 1390 و سال‌جاری در دانشگاه زابل جذب شده‌اند و همه از شرط سنی برای جذب برخوردار بوده‌اند که می‌توان میانگین سنی آنها را بین 27 تا 35 سال عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دانشگاه زابل بالغ بر 38 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 8 رشته در مقطع دکتری دارد و بالغ بر 10 هزار و 500 نفر دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکتری در این دانشگاه به تحصیل علم مشغول هستند.

انتهای پیام/75005/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول