اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محورهای مواصلاتی

اکیپ‌‌های امداد زمستانی هلال احمر تفرش استقرار یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش از استقرار زود هنگام اکیپ‌‌های امدادی طرح زمستانه این جمعیت در محورهای مواصلاتی خبر داد.

اکیپ‌‌های امداد زمستانی هلال احمر تفرش استقرار یافتند

مجید حسین‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن شهر تفرش و آغاز بارش برف و باران در این شهرستان اکیپ‌‌های امدادی زمستانه زودتر از آغاز طرح امداد زمستانه در محورهای مواصلاتی مستقر و به امدادرسانی به در راه‌ماندگان پرداخته‌اند.

وی تصریح کرد: طرح امداد زمستانی جمعیت هلال احمر از 15 آذر ماه در سراسر کشور با هدف افزایش خدمات امداد و نجات، بهره‌برداری بهینه از ظرفیت و توان عملیاتی امدادگران در مأموریت‌های امداد و نجات و نیز افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی به اجرا در می‌آید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش با اشاره به اینکه در این طرح تمامی پایگاه‌ها مجهز به خودروی آمبولانس نجات و دیگر تجهیزات لازم، آماده خدمت رسانی و کمک به مردم هستند، گفت: جمعیت هلال احمر تفرش در طرح امداد زمستانی امسال چهار اکیپ امدادی را در محورهای مواصلاتی مستقر خواهد کرد.

به گفته وی، در هر پایگاه نجاتگر، نجاتگر کادر، مسئول شیفت و چند دستگاه آمبولانس به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول