اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران:

اساتید بسیجی قلب تمام بسیجیان هستند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران گفت: اساتید بسیجی به عنوان قلب تمام بسیجیان هستند.

اساتید بسیجی قلب تمام بسیجیان هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل سید نورزاد نبوی در مراسم گردهمایی اساتید بسیج دانشگاه‌های مازندران که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور بابل برگزار شد با تسلیت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین اظهار داشت: بسیج شجره طیبه یادگار امام راحل‌مان است و در این عرصه که عرصه جنگ نرم است لازم است همه ما فرهنگ بسیج را پابرجا نگه داشته و در نگهداری آن کوشا باشیم چرا که نگهداری این ذخیره الهی بسی مهم‌تر از حضور در جبهه جنگ است.

وی به ارزشی کردن اعتقادات و معرفت اشاره کرد و گفت: امروز عرصه نبرد در دانشگاه‌ها به نوعی جنگ نرم است و شما به عنوان فرماندهان جنگ نرم باید دارای خصوصیاتی باشید تا به عنوان استاد بسیجی شناخته شوید.

نبوی اخلاص، بصیرت و عمل به هنگام را سه عنصر اصلی ارزشی اساتید بسیجی دانست و گفت: این سه عنصر برای اساتید بسیجی نقش بسیار ارزنده‌ای دارد چون اساتید بسیجی به عنوان قلب تمام بسیجیان هستند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران در ادامه افزود: اگر ما بتوانیم با بسیج دانشگاهی هماهنگ باشیم مسلما می‌توانیم زمینه پیشرفت خود و دیگران را مهیا کنیم.

نبوی دانشگاه‌ها را مبدأ همه تحولات دانست و گفت: اگر دانشگاه را حفظ کنیم می‌توانیم بر تمام جامعه تسلط یابیم چون تمام اقشار جامعه از دانشگاهیان تاثیر می‌پذیرند.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول